Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Debriefing voor de mod "Army Base"

De mod naam blijft hetzelfde maar we gaan het een beetje aanpassen,. het word namelijk zoeits als battlefield.

wat we nodig hebben?

we zullen beginnen met modellers. meld je dus snel aan!

modellers:

stefaneke

Erterer0

verdere informatie verschijnt later op de dag ;)

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

Ja, ik denk dat dit een mod word voor MTA met aan 2 basisen op het eiland voor elk team 1. en dan in het midden een jungle waar het slagveld plaastvind

Ja, ik denk dat dit een mod word voor MTA met aan 2 basisen op het eiland voor elk team 1. en dan in het m=midden een jungle waar het slagveld plaastvind

(dat betekent niet dat er niet in de lucht gevochten word!

Geplaatst:

Ik ben bang dat ik je terleur zal stellen maar er mogen geen gemodde versies van mta draaien.

Mischien kan je toestemming aan een van de makers vragen van mta maar dan moet je denk wel wat laten zien.

Geplaatst:

Meschien kunnen we een SA-MP mode coden, maar dan zitten in de objecten die je kunt plaatsen geen collison files :N

Geplaatst:
Meschien kunnen we een SA-MP mode coden, maar dan zitten in de objecten die je kunt plaatsen geen collison files :N

Je kan nu nog geen objecten plaatsen in een gamemode van SA:MP. Dit zal in volgende versie wel mogelijk zijn alleen geen custom objecten, dus alleen die van San Andreas.

@ Gangster28: Ik denk dat hij bedoelt een race/map voor MTA.

laten we maar gewoon beginnen met de mod ;) het gaat erom dat we ervan leren. mischien dat als we klaar zijn dat wel mogelijk is in MTA SA

@erterer0 wil je nog meedoen?

Offtopic: als je sketchup models kwijt wilt, kijk dat hier!

Ja ik wil wel meedoen ( Draaiende objecten plaatsen als pickups is mogelijk is sa-mp, zag ik tenminste in een server, maar er zaten geen collisons in)Eerst nog een beetje oefenen... ik kan nog niet eens goed een deadmatch maken...

Hier is een screenshot van een nuclear factorie, de schoorsteen moet nog een beetje worden aangepast...

nuclear6fg.png

Bewerkt: door erterer0

Zullen we een map uit battlefield gaan namaken?

hij hoeft niet perse onder mta kunnen draaien ;)

Hier heb ik al een voorbeeld (sorry voor het gebruik van de sketchup textures)

Sketchup Versie Wake Island (download)

3D Studio Max Versie (download)

WakeIsland.jpg

Geplaatst:

Leuk, mooi eiland, lijkt echt op Wake Island/2007, meschien kan iemand van het Team de NVA en de US troepen uit Battlefield 2 converteren... En dan in gang nembers veranderen, zodat ze elkaar haten...

Maar tog, erg mooi eiland :Y

P.S. Sorry dat ik zo lang niet heb gepost, ik was op kamp.

• 1 maand later...
Geplaatst:

:bier: ey ik wil ook mee helpe kan kan (nu nog) alleen gebouwen "goed"moddellen :) werk in sketchep complete en 3dsmax 7 fijnste vind ik 3ds dus zeg maar wat ik moet maken oja plaatje van dat eiland doet et nie in 3ds :? in sketchep up wel erg mooi :klap: ik maak wel eff iets als voorbeeld van mijn kunsten :puh:

heb dit al bij topic mod voor beginners gezet maar weet nie war jullie et meeste kijken

ps:heb hele tijd battle field 2 gespeeld dus weet ook wel hoe et ging

Geplaatst:

Wij zijn er mee gestopt, srry maar je kunt mischien wel meedoen met de Mahari Islands, daar doen ook veel beginners aan mee ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...