Steel Dogg Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hey mense!!!!!!! ik vroeg me af waar ik die groene mondkapje kan vinden (hieronder de plaatje) want ik zie een heleboel mensen met dat mondkapje en dat lijkt me best stoer het liefst zo snel mogelijk antwoord Reageren
Ice Banana Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Wel dat koop je bij binco! je kan de -groene -zwarte en de rode kopen Reageren
Donwell Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Inderdaad, je kan hem bij Binco kopen, net zoals zo'n hoofddoekje (die er ook in het groen is). Reageren
LBG Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 het heet volgens mij green bandana ofzo of green rag Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 ja oke bedankt CenMan hier ben ik je echt dankbaar voor ik zoek hier al erg lang voor maar je kan het toch bij Hats vinden ? ja toch Reageren
SilverDust Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) ja oke bedankt CenMan hier ben ik je echt dankbaar voor ik zoek hier al erg lang voor maar je kan het toch bij Hats vinden ? ja toch Ja die is Idd bij de categorie Hats te vinden Edit: Ty CenMan: En Green Rag bij Shades SD Bewerkt: 7 juli 2006 door SilverDust Reageren
LBG Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Nee die bandana bij je mond kan je volgens mij bij shades vinden en voor je hoofd bij hats. Reageren
Baffie Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Hats = hoeden, dat zijn dus dingen die je op je hoofd kunt zetten, dit zijn hoeden, petten, en zakdoeken die boven op het hoofd gezet worden. Shades = letterlijk vertaald "schaduwen". dit zijn dingen die voor het hoofd worden geplaatst, dit zijn bijna altijd zonnebrillen, soms met een kleur-tint erbij. Bij Binco kan je echter nog een paar bijzondere dingen kopen, zij hebben een jokersmasker, een jokerbril, en verder nog vier kleuren zakdoeken die voor het hoofd worden geknupt, dit zijn ook de enige Shades die niet voor de ogen zitten. Nog even iets. Ik zou shades niet gebruiken ten tijde van missies, je ziet zo CJ's ogen en soms mond niet wat het spel m.i. veel minder aantrekkelijk maakt. Reageren
LBG Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Shades is gewoon engels voor zonnenbrillen, is een soort van afkroting van sunshades. Bewerkt: 7 juli 2006 door CenMan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.