Jump to content

Vliegschool Take off

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi beste mensen ik heb hier een probleem ik snap niet juist wat ik moet doen bij de take-off de tv laat gewoon maar zien dat die vliegt maar zijn er geen instructies of zo ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik denk dat je problemen hebt met de besturing van je vliegtuig.

De besturing van alle vliegtuigen, auto's en CJ zelf zijn in dit topic te vinden:

-klik-

Succes ermee. :)

Edit:

Welkom op het forum trouwens. :Y

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

De tv laat zien wat je moet doen. Als je dan de test zelf doet zul je de instructies krijgen.

Geplaatst:

Hoi

bedankt voor de verwelkoming maar mijn probleem staat niet op die link weergegeven ik zal het zo zeggen: ik vlieg en blijf maar vliegen ik snap niet wat het doel van die 'take off' is en op die video staat er ook niets speciaals op.

Geplaatst:

De missieomschrijving van WikiGTA:

Met een Rustler start je deze missie, eerst moet je zien op te stijgen. Als je net van de grond bent, trek de wielen in. Je zult een corona tegenkomen in de lucht. Probeer daar doorheen te vliegen, als je er door bent moet je weer lager gaan vliegen om door de lage corona te vliegen. De laatste corona zit weer een klein beetje hoger, ga met het vliegtuig iets hoger vliegen en vlieg door de laatste corona.

Het is dus gewoon de bedoeling dat je opstijgt. Opstijgen gaat vanzelf, als je maar hard genoeg rijdt met je vliegtuig.

Je moet ook op het pijltje naar beneden drukken met de pijltjestoetsen, zodat je snel omhoog gaat.

Om weer omlaag te gaan, moet je op het pijltje naar boven klikken. Vlieg nu gewoon steeds omhoog en omlaag totdat je door alle corona's heen bent gevlogen.

Geplaatst:

:O wiel intrekken hoe doe je dat ik zal het wel opzoeken maar die corona's wist ik ni ze. toch bedankt ik zal zien of het me lukt :Y

Geplaatst: (bewerkt)
:O wiel intrekken hoe doe je dat ik zal het wel opzoeken maar die corona's wist ik ni ze. toch bedankt ik zal zien of het me lukt :Y

Dat doe je met de toets 2.

Edit: Ik zie dat je het op de PS2 hebt: L3=Wielen intrekken.

Bewerkt: door SilverDust

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...