Chronicler Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 ghalleuj volk, ik ben op zoek naar een modder die voor mij 2 voertuigen kan maken ik zou graag de Mountainbike een Racefiets zien worden, en de AT-400 een heuse Spaceshuttle!!! wie durft de uitdaging aan? khoop gauw iets van een echte modder hier te horen;) Reageren
Donwell Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Wat k nog het beste kan is texturen, dus ik kan je niet helpen... Reageren
Chronicler Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 is er dan niemand gedreven genoeg om het uiterlijk van die 2 te veranderen? jmmr, khad wel meer verwacht van de elites hiero gwoon even txtje fso? Reageren
Flame^ Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Gast, denk jij dat het modellen van een auto zo ff in een uurtje gebeurt ofzo? Mensen doen daar maanden over voor 1 auto.. Reageren
Chronicler Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 zoals ik dus zei niemand is er gedreven genoeg voro hier op dit forum en noem me geen gast Reageren
Jarno Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Jij zit ons nu wel uittelachen. Maar zelf zeg je "txtje ofzo". Aangezien TXT een Tekstformaat is en niet voor GTA models (DFF) of texture (TXD). En er zijn zeker wel mensen hier op het forum die een voertuig kan modelen. Alleen zoals Big Smoke al zei is dit een opdracht van zeker meer dan een maand als je het mooi wil hebben. Reageren
SamShine Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik denk dat je kan wachten tot je een ons weegt, weinig modders doen dit! Ik geef je twee tips: 1. Zoek een mod die iemand al heeft gemaakt en download deze. 2. Maak ze zelf! Veel succes! Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Dit vind ik geen gewenst gedrag hier. Als iemand dat wil maken zal hij dat met plezier doen. Maar niemand voelt zich hier toe geroepen. Iets dat te verstaan is. Want elke modder is wel met iets bezig. Ik ben zelfs een modder en ik ben ook met iets bezig. Als je zo verder gaat dan doe ik dit topic op slot! Reageren
Chronicler Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 okay okay sorry het spijt me, maar ik was wat melig en misschien die anderen niet, mijn excuses!!! maar weet iemand nog een leuke modsite voor mij dan waar alles zo kant-en-klaar te downen is dan? ik heb al 9 goeie sites gevonden! danke... Reageren
Advancegta Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 okay okay sorry het spijt me, maar ik was wat melig en misschien die anderen niet, mijn excuses!!!maar weet iemand nog een leuke modsite voor mij dan waar alles zo kant-en-klaar te downen is dan? ik heb al 9 goeie sites gevonden! danke... ja gtagames.nl natuurlijk. veel van die mods zijn door gtaforumers gemaakt. Reageren
Donwell Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Maar daar staat niet zó veel... Of veel bijzonders... (vind ik tenminste, weet niet hoe anderen erover denken) Reageren
Chronicler Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 nah ben ik wel met je eens hoor, maar das een van de 9 die ik dus al ontdekt had... nog andere sugegsties?? Reageren
SamShine Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Volgensmij kan je die ook op GTAForums.com vinden. Maar als je er al negen hebt gevonden, kijk daar is eerst Reageren
Chronicler Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 die 9 heb ik al vrij lang en ken dus elke mod die ze daar hebben qua voertuigen;) staat dus niks bij van wat ik wil, ik heb nederlandse, engels, franse, duitse & italiaanse sites;) Reageren
Donwell Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Tik anders bij google in: GTA SA Spaceshuttle mod of GTA SA Racefiets mod Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.