Jump to content

uitdaging voor een modder!;)

Recommended Posts

Geplaatst:

ghalleuj volk,

ik ben op zoek naar een modder die voor mij 2 voertuigen kan maken :klap:

ik zou graag de Mountainbike een Racefiets zien worden, en de AT-400 een heuse Spaceshuttle!!! :bier::engel:

wie durft de uitdaging aan?

khoop gauw iets van een echte modder hier te horen;);)

Geplaatst:

is er dan niemand gedreven genoeg om het uiterlijk van die 2 te veranderen? :N

jmmr, khad wel meer verwacht van de elites hiero :bier:

gwoon even txtje fso?

Geplaatst:

Gast, denk jij dat het modellen van een auto zo ff in een uurtje gebeurt ofzo? Mensen doen daar maanden over voor 1 auto..

Geplaatst:

zoals ik dus zei :engel: niemand is er gedreven genoeg voro hier op dit forum :schater::engel:

en noem me geen gast :duh:

Geplaatst:

Jij zit ons nu wel uittelachen. Maar zelf zeg je "txtje ofzo". Aangezien TXT een Tekstformaat is en niet voor GTA models (DFF) of texture (TXD). En er zijn zeker wel mensen hier op het forum die een voertuig kan modelen. Alleen zoals Big Smoke al zei is dit een opdracht van zeker meer dan een maand als je het mooi wil hebben.

Geplaatst:

Ik denk dat je kan wachten tot je een ons weegt, weinig modders doen dit! Ik geef je twee tips:

1. Zoek een mod die iemand al heeft gemaakt en download deze.

2. Maak ze zelf!

Veel succes!

Geplaatst:

Dit vind ik geen gewenst gedrag hier. Als iemand dat wil maken zal hij dat met plezier doen. Maar niemand voelt zich hier toe geroepen. Iets dat te verstaan is. Want elke modder is wel met iets bezig. Ik ben zelfs een modder en ik ben ook met iets bezig. Als je zo verder gaat dan doe ik dit topic op slot!

Geplaatst:

okay okay sorry het spijt me, maar ik was wat melig en misschien die anderen niet, mijn excuses!!!

maar weet iemand nog een leuke modsite voor mij dan waar alles zo kant-en-klaar te downen is dan? ik heb al 9 goeie sites gevonden!

danke... :bier:

Geplaatst:
okay okay sorry het spijt me, maar ik was wat melig en misschien die anderen niet, mijn excuses!!!

maar weet iemand nog een leuke modsite voor mij dan waar alles zo kant-en-klaar te downen is dan? ik heb al 9 goeie sites gevonden!

danke... :bier:

ja gtagames.nl natuurlijk.

veel van die mods zijn door gtaforumers gemaakt.

Geplaatst:

Maar daar staat niet zó veel... Of veel bijzonders... (vind ik tenminste, weet niet hoe anderen erover denken)

Geplaatst:

nah ben ik wel met je eens hoor, maar das een van de 9 die ik dus al ontdekt had... nog andere sugegsties??

Geplaatst:

die 9 heb ik al vrij lang en ken dus elke mod die ze daar hebben qua voertuigen;) staat dus niks bij van wat ik wil, ik heb nederlandse, engels, franse, duitse & italiaanse sites;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...