.::FLIPKIP::. Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Ik ben dus (nog steeds ) een goede pc aan het zoeken. maar nu wil ik hem met media center hebben terwijl er home bij zit geleverd. ik zit me nu af te vragen wat ik nou allemaal moet doen om media center er als besturings systeem/appart programma kan gebruiken. ik heb (geloof ik al de hardware) tv kaart. video out. analoge tv antenne gedoe. fm radio antenne gedoe. en een soort van scart aansluiting OOO wat moet ik nog meer doen? Bewerkt: 7 juli 2006 door plippop Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Je moet gewoon het upgrade pakket kopen. Daarin zit het OS Media Center, en een afstandsbediening. Kost bij Bol.com €67,-. That's it.. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 er zit al een afstandsbediening bij de pc... maar je hoeft verder niet gewoon je hele windows opnieuw te installeren of een extra partitie aan te maken? Reageren
pat_gtakiller Geplaatst: 15 juli 2006 Rapport Geplaatst: 15 juli 2006 ik heb een media centerpc gekocht maar je moet hem wel zelf bouwen (asus spresso) mooi en compackt pctje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.