Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi :).

Sinds enige tijd ben ik op zoek naar RPG Maker XP , maar ik kan die nergens vinden.

Oja , toch wel , ik heb hem gedownload de XP geinstalleerd en dan de XP geopend en dan geeft ie foutmelding dat ik de andere moet installeren , wil ik die andere installeren zegtie dat ik de XP moet unistallen , kijk ik in Configuratiescherm > add or remove programs , staat XP er nergens bij :N

Nu zoek ik iemand die dus de LEGALE versie van RPG Maker XP kan doorsturen of een antwoord heeft op m'n probleem dat hierboven staat :).

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Of je die RPG Maker XP nu wél of niet illegaal hebt (ik denk het niet) maak ik uit je verhaal niet helemaal op. Je hebt het over downloaden, maar dat kan ook de trial-versie zijn + het gekochte licentienummer. Maakt ook niet zoveel uit, aangezien je letterlijk vraagt om een legale versie "door te sturen". En dát is wel illegaal, want het is niet toegestaan om software te distribueren. Topic gesloten dus.

En om even je topic te misbruiken: dit was nu al het derde topic wat ik vandaag sluit in verband met illegale vragen met software als onderwerp. Tot nu toe ben ik hier redelijk mild mee omgegaan, maar dit was wel de laatste. Onze forumregels zijn gewoon duidelijk op dit punt. Dus even een kleine waarschuwing: stop ermee......

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...