gta fan man Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) hallo forum leden als je de politie missie nog niet gedaan hebt dan heb ik hier een hele handige tip voor je om het snel af te handelen: 1. zet je politie wagen in een gerage 2. ga er in zitten en start de missie 3. stap uit de politie wagen en ren uit de gerage(wacht tot die dicht is) 4. voer de code in van "alle auto's ondploffen" 5. ga weer in de politie wagen zitten en je krijgt weer een nieuwe opdracht, doe dan het nog eens en ga zo maar door tot lvl 12 dan ben je snel klaar ik hoop dat jullie er wat an hebben groetjes gta fan man Bewerkt: 7 juli 2006 door gta fan man
LBG Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik deed het gewoon in een tank, ook heel makkelijk. Wel een goeie tip.
Froodooo Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Dat is inderdaad handig om te doen als je ook cheats gebruikt, alleen vind ik het wel een beetje flauw... Maar je had dit topic niet hoeven plaatsen, dit was al bekend namelijk. Als je de zoekfunctie had gebruikt, had je dat hier gezien. Voortaan even gebruiken dus!
LBG Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik cheatte niet, ik had de tank gewoon uit area 69 gejat.
Grillo Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 4. voer de code in van "alle auto's ondploffen" welke code is dit?
Svenie Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 Pc: CPKTNWT Ps2: R2, L2, R1, L1, L2, R2, Square, Triangle, Circle, Triangle, L2, L1 Xbox: Black, White, Right Trigger, Left Trigger, White, Black, X, Y, B, Y, White, Left Trigger Voor meer cheats, kan je hier kijken. Veel succes.
gta fan man Geplaatst: 24 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 (bewerkt) 4. voer de code in van "alle auto's ondploffen" welke code is dit? voor welk platvorm ps2,Xbox of pc p.s. sevenie was me al voor Bewerkt: 24 juli 2006 door gta fan man
Nickonly Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Sorry hoor, maar kijk eens even in het bericht boven je...
ASPHALT Geplaatst: 24 juli 2006 Rapport Geplaatst: 24 juli 2006 Sorry hoor, maar kijk eens even in het bericht boven je... Hij heeft er toch al staan dat Svenie hem voor was
gta fan man Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Sorry hoor, maar kijk eens even in het bericht boven je... Hij heeft er toch al staan dat Svenie hem voor was ik heb dat er nog bij gedaan toen hij dat zij >>> Door Dizzee: Vanaf nu gewoon weer ontopic...<<<
Yoeri55 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 hallo forum ledenals je de politie missie nog niet gedaan hebt dan heb ik hier een hele handige tip voor je om het snel af te handelen: 1. zet je politie wagen in een gerage 2. ga er in zitten en start de missie 3. stap uit de politie wagen en ren uit de gerage(wacht tot die dicht is) 4. voer de code in van "alle auto's ondploffen" 5. ga weer in de politie wagen zitten en je krijgt weer een nieuwe opdracht, doe dan het nog eens en ga zo maar door tot lvl 12 dan ben je snel klaar ik hoop dat jullie er wat an hebben groetjes gta fan man Die kennen we all!! Y55
~Mario~ Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ja Dat is inderdaad wel een handige tip, maar dan moet je dan wel 12 keer achter elkaar cheats invoeren, waardoor je rang status ook snel minder zou worden.
~Lance Vance Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 11 keer, level 1 heb je sowieso bereikt, je hoeft maar 11 levels te halen.
Lord of War Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik ga naar Area 69, pik een tank dan rijdt ik er mee naar Verdeant Meadows. Als ik daar ben, zet ik hem in die grote hangar en ik save. Achter dat ik heb gesaved schiet ik in actie, dan begin ik de Viligante.
Recommended Posts