Crappy-Apple Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 hallo ik ben vanplan om een nieuwe procesor te kopen maar ik wil een Xeon maar is een Xeon ook een dubbele procesor net als een pentium D ? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Wat moet je met een server processor? Neem gewoon een Pentium, of als je AMD wilt een Athlon of Sempron. Je hebt waarschijnlijk ook niet de goede socket voor een xeon ofwel? Bewerkt: 7 juli 2006 door Mania-92 Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Wat moet je met een server processor? Neem gewoon een Pentium, of als je AMD wilt een Athlon of Sempron.Je hebt waarschijnlijk ook niet de goede socket voor een xeon ofwel? is een pentium D beter dan een intel xeon ? voor te gamen ? Bewerkt: 7 juli 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
Mania-92 Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Wat moet je met een server processor? Neem gewoon een Pentium, of als je AMD wilt een Athlon of Sempron. Je hebt waarschijnlijk ook niet de goede socket voor een xeon ofwel? is een pentium D beter dan een intel xeon ? voor te gamen ? Ja, maar een pentium 4 of AMD athlon is nog beter... Maar het ligt er zowiezo aan welke socket jij hebt. Reageren
Joriz Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik zie het kopen als een Intel Xeon processor een beetje als geldverspilling aangezien je bij Xeon processors heel erg betaald voor de kwaliteit (en vergelijking met snelheid). Xeon processors zijn namelijk bedoelt voor productieservers en zijn er op gemaakt om 24/7 door te draaien. Een normale Pentium processor is eigenlijk hetzelfde als een Xeon processor alleen betaal je hier iets minder voor de kwaliteit aangezien het een net iets slechtere kwaliteit is, echter merk je hier helemaal niets van aangezien je pc toch niet 5 jaar lang belast dag en nacht aan staat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.