Jump to content

toegang tot shoreside vale


Vercetty

Recommended Posts

dit is gewoon een truckje maar wel een handige. hij is voor op de ps2(ik weet niet of het op de psp ook is) en je hebt geen codes nodig. als je de missie driving mister leone hebt gedaan en je hebt toegang tot het Staunton Island kan je zo naar het Shoreside Vale. rij voor de brug naar shoreside gewoon langs de activisten als je goed luistert hoor je een bel rinkelen, als je hard ruid kan je de brug nog omhoog zien gaan(vandaar die bel) wacht nu gewoon even en je zult zien dat de brug weer omlaag gaat. als de brug helemaal beneden is kan je gewoon naar shoreside vale.(ik heb na driving mr. leone geen missie's meer gedaan dus ik heb geen toegang naar shoreside vale.) zelf ontdekt :D

Link to comment
Delen op andere websites

[PSP]

Niet alleen na "Driving Mr. Leone" maar ook gewoon tussendoor gaat de Staunton Lift Bridge soms gewoon op en neer. En die bel rinkelt rustig alsof er niets aan de hand is. Terwijl ik normaal nog niet in Shoreside Vale zou mogen kunnen. Ik vind dit best vervelend. In het begin is het wel eens tof, zeker als je nog nooit GTA III gespeeld hebt en Shoreside Vale nog niet van dichtbij gezien hebt. De eerste keer dat ik LCS speelde had ik nog geen last van deze bug maar toen ik de storyline een tweede en derde keer speelde kwam het probleem altijd terug :{.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
[PSP]

Niet alleen na "Driving Mr. Leone" maar ook gewoon tussendoor gaat de Staunton Lift Bridge soms gewoon op en neer. En die bel rinkelt rustig alsof er niets aan de hand is. Terwijl ik normaal nog niet in Shoreside Vale zou mogen kunnen. Ik vind dit best vervelend. In het begin is het wel eens tof, zeker als je nog nooit GTA III gespeeld hebt en Shoreside Vale nog niet van dichtbij gezien hebt. De eerste keer dat ik LCS speelde had ik nog geen last van deze bug maar toen ik de storyline een tweede en derde keer speelde kwam het probleem altijd terug :{.

bij mij op de psp ging die nooit vanzelf open !!

Link to comment
Delen op andere websites

[PSP]

Niet alleen na "Driving Mr. Leone" maar ook gewoon tussendoor gaat de Staunton Lift Bridge soms gewoon op en neer. En die bel rinkelt rustig alsof er niets aan de hand is. Terwijl ik normaal nog niet in Shoreside Vale zou mogen kunnen. Ik vind dit best vervelend. In het begin is het wel eens tof, zeker als je nog nooit GTA III gespeeld hebt en Shoreside Vale nog niet van dichtbij gezien hebt. De eerste keer dat ik LCS speelde had ik nog geen last van deze bug maar toen ik de storyline een tweede en derde keer speelde kwam het probleem altijd terug :{.

kzou zeggen

delete alles van je memorie kaart of ander geheugen

en start het spel opnieuw op

alsof je het de eerste x speelt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...