Tielsen-vis-team Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Besten mensen in welken Map kan je een skin plaatsen? Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Jammer genoeg kan je niet meer zomaar de Skin van je speelpersonage veranderen, in GTA Vice City en GTA III kon dit door een cheat of een gedownloade skin in de map GTA Vice City --> Skins te zetten, jammer genoeg is dit niet met San Andreas zo, bij San Andreas heb je een personage die je in het spel al erg veel kan veranderen (dik, dun, kort haar, tattoo's etc) hierdoor is er geen mogelijkheid om Skins in het spel te zetten, je kan wel mods download voor nieuw kleding, en soms ook nieuw gezicht van je personage, op de meeste GTA Modding site's staan deze dingen wel. GTAGaming, Gtagames als je meer site's wilt zou ik even op Google kijken, hier vind je erg veel van deze GTA fan site's, waar veel van deze mods op staan. Veel plezier ermee. Reageren
SummerBase Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) In GTA San Andreas kan je normaal gesproken geen skins aanpassen, want deze zitten verborgen in de hoofdbestanden. Het is dus niet zo dat je een plaatje van internet kan downloaden en die zo één twee drie in een map plaatst. Met het gevolg dat je in een speciaal menu een zelf gemaakte skin kan kiezen. Dit heeft Rockstart Games gedaan, omdat je in het spel zelf Carl Johnson aan kan passen. Dit geeft namelijk en echt gevoel. Je kan bijvoorbeeld naar kleding winkels gaan om Carl andere kleding te geven. Er is daarom ook een geruim asortiment aan kleding en versieringen. Er zijn ook verschillende winkels te vinden verspreid over de hele staat San Andreas. Van Hiphop/R&B (Suburban) tot Deftige kleding (Didier Sachs), het ligt er maar net aan hoe je stemming is. En om het gevoel nog beter te versterken dat je in de echte wereld leeft moet je er ook nog eens voor betalen. --- Ik heb even gekeken wat je allemaaal kan doen in de Staat; San Andreas om Carl er mooier uit te laten zien. Kappers (Barber Shop) - Hier kan je jezelf bij laten knippen en een andere look aanmeten. Tattoo-shops - Hier kan je een stoere Tatoo aanmeten en de bink uithangen Binco - Heb je geen geld genoeg ga dan naar de Binco daar is alles te koop voor een prikkie. ZIP - Een gewone winkel met normale kleding. Prolaps - Hier kun je vooral sport kleding kopen. Suburban - Hier kun je Urban/hip-hop kleding kopen. Victim - Hier koop je Trendy kleding, teminste als je hip bent aangelegen. Je kan dus wel zeker wat aan Carl zijn uiterlijk doen, maar je kan helaas niet zijn huidskleur veranderen. Verder is het ook niet echt nuttig om een ander personage te hebben, want zie je het al voor je een ander personage met een andere stem, dat klopt niet helemaal. Ik heb van Froodooo zonet gehoord dat het schijnbaar wel mogelijk is, maar niet via een map. De Skin moet ergens zitten in de IMG bestanden, waar deze precies zitten weet ik ook niet precies. En ik ben natuurlijk ook geen skin maker. Maar een aantal wizkids/fanatiekelingen is er uiteindelijk wel in geslaagt een skin te maken voor Carl. Je kan er één downloaden op 'GTAGames', die site is een onderdeel van dit forum dus je kan er gewoon inloggen met je inlog gegevens die je hier ook gebruikt. Volgens mij zit er in die skin ook een Readme (Leesmij) en daar staat vat wel informatie over het instaleren van de skin genaamd; spawn. . Typhoon was me voor, dit heeft een reden; die houd ik liever tussen hem en mij. Bewerkt: 7 juli 2006 door SummerBase Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.