Gta Ripper Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Rates? Ja, ik weet het hij is kinderachtig. Reageren
ExploudeD Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Zelf hou ik niet echt van Pokemon. Maar dat zwart wit geeft weer een andere draai aan Pokemon. En dit maakt het wat bezonderder. Alleen had ik de pokemon wta groter gemaakt. een 7,5. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Alleen had ik de pokemon wta groter gemaakt. een 7,5. Nee, het is een sprite, als je die vergroot is hij lelijk en pixelachtig. Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik vind hem niet meteen zo kinderachtig hoor, juist wel grappig. Leuk idee om zo'n Pokémon in de real world te plaatsen, maar Blastoise ziet er in vergelijking met zijn omgeving niet echt goed uit, veel te scherp. Misschien kun je bij Filter -> Blur -> Blur wat van het gescherpte weghalen, zodat hij wat meer bij zijn omgeving past. Verder is het, zoals gezegd, best een leuk idee, en is de achtergrond mooi gedaan. De tekst is ook wel redelijk, misschien staat het ook mooi als je het achterop de muur plakt, en dan de opacity een beetje verlaagd, zodat het lijkt alsof de tekst in de muur gegraveerd zit. Met opacity is het nogal simpel om te doen, je kunt het ook met deze Tut doen (een beetje naar beneden scrollen). Het cijfer dat ik voor de Sig geef is een 7.5. Reageren
deagle Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Zit je soms op ChaosGFX , Alias ? Die heeft ook zo'n signature. Maargoed , ik vind hem leuk gedaan , de schaduw is mooi , de stock is ook heel goed . Juist het font is niet zo goed gedaan. Wlk font is dat? Voor de rest een mooie sig : 8/10 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Zit je soms op ChaosGFX , Alias ? Jep ik ben Wazaa Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 De sprite is realistisch geplaatst met die schaduw, maar alleen vind ik de achtergrond qua dat niet zo denderend. Probeer te omgeving wat scherper te maken, en probeer eventueel heel zachtjes kleuren in te werken rond de sprite/sig. De tekst heb ik geen opmerkingen aan, ik vindt het nu goed zoals het is. Ik vindt de signature helemaal niet kinderlijk, alleen staat Pokemon daar nu eenmaal voor bekend. 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.