Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

heey mensen... ik heb ff een vraagje..,, heeft er iemand mischien een plattegrond met daarop de locatie van de lijken in de woestijn? :engel:

Laterszz

D-Gun :duh:

Geplaatst:

Ik heb even snel een kaartje gemaakt waar ik aangegeven heb waar dat lijken gat zich bevat:

lasventurasradar6li.jpg

Het gat ik gegraven door leden van de Leone Familie het is echter niet bekend dat hun al die lijken er in gedumpt hebben, ze hebben er minstens 1 ingelegt, wie de anderen er ingelegt heeft is nog niet helemaal bekend.

Het gat kan je bijna niet missen, het ligt naast een grote stenen rots, vlakbij de Verdant Meadow Aircraft Graveyard.

Geplaatst:
Ik heb even snel een kaartje gemaakt waar ik aangegeven heb waar dat lijken gat zich bevat:

lasventurasradar6li.jpg

Het gat ik gegraven door leden van de Leone Familie het is echter niet bekend dat hun al die lijken er in gedumpt hebben, ze hebben er minstens 1 ingelegt, wie de anderen er ingelegt heeft is nog niet helemaal bekend.

Het gat kan je bijna niet missen, het ligt naast een grote stenen rots, vlakbij de Verdant Meadow Aircraft Graveyard.

oke dankjewel..ik ga nu meteen ff kijken _O_

Geplaatst:

lasventurasradar6li.jpg

Ik neem aan dat je dat denkt door het Introduction filmpje? Dat lijk dumpen ze op een hele andere plek, daar ben ik heen gewest om te kijken of ik iets kon vinden maar er waren alleen stenen en gras.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dit denk ik inderdaad door dat filmpje, volgens mij is speelt het zich in het filmpje daar ook af, tenminste de omgeving en dergelijke ziet er zo uit daar. Hoe weet jij de preciese plek dan? Heb je misschien daarvan een kaartje zo dat ik ook even kan kijken.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Ik wil jou zelf ook wel even een tipje geven, deze plek is vlakbij de bekende "Penisrots".

Zelf nog nooit geweest maar je ziet er een klein deel van in het filmpje.

Ja dit denk ik inderdaad door dat filmpje, volgens mij is speelt het zich in het filmpje daar ook af, tenminste de omgeving en dergelijke ziet er zo uit daar. Hoe weet jij de preciese plek dan? Heb je misschien daarvan een kaartje zo dat ik ook even kan kijken.

Ik heb gekeken naar de omgeving in het filmpje, toen heb ik me een uur rotgezocht... en toen zag ik die plek eindelijk, was er niks, alleen wat bosjes, gras en stenen. Het is inderdaad wel in de zelfde omgeving, namelijk de woestijn, maar wel ver genoeg van elkaar af om uit te sluiten dat het om de zelfde plek gaat. Ik ga wel even kijken of ik het nog een keer kan vinden en dan maak ik wel een kaartje.

EDIT:

Ik heb het kaartje gemaakt. In het filmpje zit op deze plek alleen gras maar in het spel zijn er ook een paar bosjes.

kaartjeklaar1dv.jpg

Plek 1 is de plek uit het filmpje en plek 2 is de put met de lijkzakken.

Bewerkt: door CenMan
maar ik heb een vraagje:

zijn er eigenlijk meer lijken dan die 6 in die put of niet?

Wat bedoel je precies? Meer lijken dan die 6? Wees wat duidelijker als je een vraag stelt. Ik zal proberen je vraag te beantwoorden voor zover ik het snap :) .

Dus er liggen zes lijken in die put. Dat is een feit. Of er ergens anders nog zulke lijken liggen is nog niet gevonden/bekend. Je kan natuurlijk zelf lijken 'maken' door mensen te killen. Maar die blijven niet liggen die lijken dus dat is geen optie.

Hopelijk is dit het juiste antwoord. Zoniet post het dan eens wat duidelijker! :)

ONTOPIC: Deze lijkendumper heet de Ice Cold Killer. Hij loopt niet rond in San Andreas. Het is gewoon een verzonnen naam van RockStar.

Edit Er zijn hier echt al duizenden topics over hoor. Bijvoorbeeld deze: ->Klik<-. :)

Bewerkt: door Jon-asses
Geplaatst:

maar ik heb een vraagje:

Wat bedoel je precies? Meer lijken dan die 6? Wees wat duidelijker als je een vraag stelt. Ik zal proberen je vraag te beantwoorden voor zover ik het snap :) .

Dus er liggen zes lijken in die put. Dat is een feit. Of er ergens anders nog zulke lijken liggen is nog niet gevonden/bekend. Je kan natuurlijk zelf lijken 'maken' door mensen te killen. Maar die blijven niet liggen die lijken dus dat is geen optie.

Hopelijk is dit het juiste antwoord. Zoniet post het dan eens wat duidelijker! :)

ONTOPIC: Deze lijkendumper heet de Ice Cold Killer. Hij loopt niet rond in San Andreas. Het is gewoon een verzonnen naam van RockStar.

Edit Er zijn hier echt al duizenden topics over hoor. Bijvoorbeeld deze: ->Klik<-. :)

Ik weet waar nog zo'n lijkzak ligt!!!!

In de buurt van Verdant Meadows aircraft Graveyard! achter een At 400!!!! kijk maar en aanschouw ! :puh:

Daar is geen AT 400 volgens mij...

EDIT: Of bedoel je een kapotte?

Bewerkt: door CenMan
Geplaatst:

bedankt voor het antwoord.

en zou je een kaartje willen maken en aanduiden waar je die lijkzak hebt gevonden?ik bedoel op welke plaats.

• 2 weken later...
Geplaatst:

maar ik heb een vraagje:

Ik weet waar nog zo'n lijkzak ligt!!!!

In de buurt van Verdant Meadows aircraft Graveyard! achter een At 400!!!! kijk maar en aanschouw ! :puh:

Je hebt het toch niet hier over hé?

Heb jij hem kunnen vinden of op een andere plek?, maak dan A.u.b. een kaarje met een preciesere locatie.

Geplaatst:

ik zie hier veel topics over dat lijken gedoe...

maar wat is nu jullie vraag? wie de vermoorde is of wie het gedaan heeft ofwat?

want deze 2 dingen zijn toch duidelijk? niet?

grtzz kristof01 :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...