GICE Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Ik heb de storyline al een keertje uitgespeeld en toen dus ook Wrong side of the tracks moeten halen. Toen ging dat gewoon goed en had ik nergens last van. Maar nu ben ik overnieuw begonnen en als ik dan in de marker rijd by Unity Station, crasht sa ofzowiets. Het beeld wordt dan zwart en niks reageerd meer , behalve als ik ctrl+alt+del doe en dan taak beeindigen. Myn vraag is dus; Wat moet ik hier tegen doen ? Reageren
SilverDust Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Dat is idd niet zo mooi nee. Het beste is om je PC een keer te restarten. Als het dan nog niet lukt zou je misschien in het Save-Game Aanvraagforum kunnen plaatsen zodat andere mensen de missie voor je zouden kunnen doen. Je mag hem nu ook wel plaatsen, dan kan ik hem voor je doen. SD Reageren
Typhoon Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Heb je misschien mods in je spel geinstaleerd? Hierdoor kan het zijn dat je spel crasht bij een bepaalde missie of activieteit. Het beste is om even snel je spel opnieuw te instaleren, hierdoor wordt het spel helemaal weer de oude en zal hij als het goed is niet weer crashen. Je savegame's die in de map GTA San Andreas User Files staan (Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files) blijven gewoon bewaard dus je hoeft niet bang te zijn dat je alle missie's weer opnieuw moet doen Zeg even als het gelukt is, als het niet gelukt is kunnen we je misschien op een andere manier helpen. Reageren
GICE Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Ik had eerst een aantal carmods erin maar die heb ik er weer uitgehaald en die zitten er nu niet in. Maar ik ga hem nu even opnieuw instaleren EDIT: Ik heb hem opnieuw geinstaleerd en nu doet hy et weer, dus kan ik hem zelf halen. In iedergeval bedankt allebei! Bewerkt: 7 juli 2006 door GICE Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.