Stievie Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Ik zou graag hebben dat iemand A home in the hills voor mij doet... Danku, liefst alleen de missie doen, geen cheats, geen mods gebruiken. Danku!! Slot 1 Bewerkt: 7 juli 2006 door Stievie
Flying Dutchman Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Ik doe hem wel even, uiteraard zonder/mods cheats. Edit: Jouw savegame doet het niet bij mij. Wil je alstjeblieft even zeggen welke versie je hebt? Bewerkt: 7 juli 2006 door Flying Dutchman
HerrieM Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Flying Dutchman, het is versie 2. Als je die niet hebt wil ik het wel doen. Edit: Gehaald: Home in the Hills Bewerkt: 7 juli 2006 door HerrieM
Stievie Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) versie 2?? wat bedoel je daarmee? Ik zal het nu testen, bedankt! Bewerkt: 7 juli 2006 door Stievie
HerrieM Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Versie 1 is het eerste versie van het spel. Na de opschudding rond de "hot coffee mod" heeft Rockstar een aantal aanpassingen gemaak. Dit betekend minder modbare versie. Dat is versie 2, en die heb jij. De savegame in mijn voruge post is dus de savegame waar home in the hills is gehaald. Geen cheats/mods gebruikt.
BaasB Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) versie 2?? wat bedoel je daarmee? Je hebt van GTA San Andreas 2 versies: Versie 1, en versie 2. Er is geen verschil tussen versie 1 en versie 2, allebei de versies hebben gewoon dezelfde missies, dezelfde voertuigen, enzovoort. Maar het grote verschil is, dat je bij versie 1 wel kunt modden, en bij versie 2 niet. Rockstar heeft versie 2 gemaakt, omdat ze veel kritiek kregen over onder andere de Hot Coffee Mod (een mod waarbij je seks kunt hebben tijdens een date van GTA San Andreas). Maar nu is het dus zo, dat als Flying Dutchman versie 1 heeft, hij niet zomaar een savegame van jou kan doen (want jij hebt versie 2). Je moet daarvoor de 'Mains.scm' en Script.img' van versie 2, en de Sa_id_convert.exe hebben. Pas dan kan iemand met versie 1 savegames doen van iemand met versie 2. Snap je het een beetje? EDIT: HerrieM was me voor. Groeten BaasBart Bewerkt: 7 juli 2006 door BaasB
Stievie Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Ik heb wel een vraag!! Ik weet niet wat jij ermee hebt gedaan maar er staat een heel groot hart op mijn scherm en ik krijg het er niet af... Kan iemand dat er af doen.. DAnku!! Het beeld verandert heel de tijd!! KAN IEMAND ANDERS EEN ANDERE SAVEGAME MAKEN AUB, WANT IK WIL DIT BEELD NIET!! Bewerkt: 7 juli 2006 door Stievie
Stievie Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Het hart is weg, ik heb sa opnieuw herstart! Hopelijk komt het later niet meer terug... Geen savegames meer nodig, danku voor de moeite!! Bewerkt: 7 juli 2006 door Stievie
Recommended Posts