Jump to content

ps2 Splinter Cell Chaos theory

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik kom bij de missie Penthouse op het eind bij een oudere man die met allemaal machines. ik krijg dan een opdracht om wat met die machines te doen maar weet niet wat ik moet doen weet iemand wat je daar moet doen?

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, ik weet wat je daar moet doen. :Y Je moet daar in juiste volgorde de machines aanzetten. Als je even geduld hebt, ga ik even kijken wat de volgorde ook al weer was. ;)

EDIT: Ik was helemaal vergeten dat ik mijn gamecube aan een vriend uitgeleend heb. Ik kan dus niet voor je kijken, sorry. :N Ik zal nog even kijken of ik er wat over op internet kan vinden. En anders moet je zelf maar even proberen wat de goede volgorde is.

EDIT 2: Ik heb toch wat kunnen vinden op internet. :) Eerst moet je een paar keer met de man praten. Wat je voor de rest moet doen, staat in deze quote van de walktrough:

Don't worry about this next part you have as many attempts as you need. Once

you've figured out what to do it's actually easy. First talk to the old man to

get his assistance. Now switch on the main server and use your thermal vision

to see which of the servers starts to get yellow. Switch it ONCE. Don't bother

about the right side of the room just stay in your part. It's only three

servers you will have to switch in the right order. (With your back turned to

the main server its the one to the left then the second one on the right

side and then the first one on the right side.)If you fail simply start the

main server again and you can repeat the whole procedure.

Retrieve the punch cards and you are done here.

Ik weet niet of je goed bent in Engels. Daarom probeer ik het wel even te vertalen (ik weet niet of het lukt, ik ben niet zo heel goed in Engels vertalen):

Praat met de man om zijn aandacht te krijgen. Zet nu de 'main server' aan. Gebruik dan je 'thermal vision' (= hitte visie) om te zien welke 'server' geel is. Die gele 'server' moet je één keer aanzetten (als je hem 2 keer aanzet moet je weer opnieuw beginnen). Maak je niet druk om de rechterkant van de kamer, blijf in je eigen kant (de rechterkant van de kamer doet de oude man). Nu hoef je nog maar 3 servers aan te zetten. Als je met je rug naar de 'main server' staat, moet je die 3 servers in deze volgorde aanzetten: Eerst de server aan de linkerkant, daarna de 2e server aan de rechterkant, en dan de 1e server aan de rechterkant. Als het fout gaat, maakt dat niks uit. Je kan gewoon opnieuw beginnen. Je zet gewoon de 'main server' weer aan, en zet de servers aan in de goede volgorde. Pak als je alle servers in de goede volgorde aan hebt gezet de 'punch card', en je bent hier klaar.

Veel succes ermee, als je nog vragen hebt, stel ze maar. :)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst: (bewerkt)

Oke Bedankt dan wacht ik het nog wel even af of er eventuweel iemand is die het nog weet :Y

(Op internet zijn er wel verschillende walktroughs maar daar kan ik geen goeie informatie uit krijgen en me engels is niet al te best :clown: )

Edit: Bedankt :*D ik ga het morgen ochtend proberen ik laat het wel weten als het gelukt is! :Y

Het is gelukt! :*D

Bewerkt: door gammie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...