Jump to content

[PS] Dizzee's Full filter signature tutorial


Dizzee

Recommended Posts

Hier is hij dan mijn eerste tutorial. Ik zou het appreciëren als jullie zeggen wat jullie ervan vinden. Zo weet ik ook of ik nog eens een tut moet maken of niet. :puh:

Jullie zullen misschien zien dat de uitkomst van de tutorial, niet helemaal dezefde is als die ik eerder in graphics showroom heb gepost. Dat komt omdat ik de sig bijna helemaal moest opnieuw maken, het verhaal ga ik jullie besparen. :puh:

De tutorial is wel niet bepaald voor beginners, je moet toch al wat photoshop kennis/ervaring hebben. Maar ik heb het zo goed mogelijk proberen te beschrijven....

tutfullfilter1dx.th.jpg

(klikken voor een grotere versie)

Hier nog eens de link: http://img423.imageshack.us/img423/4610/tutfullfilter2vc.jpg

Uitkomsten: (bedankt allemaal :) )

.Levi.

warfiltersig8rt.png

Froodoo

brothersinarms3td.jpg

Ferre

ferrecod3jm.png

Jon-asses

callofdutycopy6zh.png

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk! Hier hebben de mensen op gewacht. :D

Ziet er echt goed uit, en alles is goed uitgelegd.

Keep it up!

Edit: Maak vooral nieuwe tuts, die stijl van jou is erg mooi om naar te kijken.

Bewerkt: door General Lee
Link to comment
Delen op andere websites

Een moderator die de regels overtreed :N Volgensmij staat er in de regels dat je de [PS]/[iR] tags in de topic titel moet zetten :cya:

Maar over je tut:

Best duidelijk vertelt, ik probeer hem uit te voeren maar in PS 7 ontbreken te veel functies waardoor het maken onmogelijk word... :-(

KUTGW met dit soort siganture's!

Link to comment
Delen op andere websites

Prachtige tutorial heb je hier gemaakt Dizzee. :klap: Je legt alles heel goed uit, het is overzichtelijk, je ziet de veranderingen die je doet volgens de tutorial, erg leuk gedaan Diz. Ik denk als beginnende photoshoppers weten hoe je het ongeveer doet dat ze er wat van kunnen opsteken, hoe filter nou precies werkt en wat zij ermee kunnen doen bij signatures bijvoorbeeld.

Ik heb een ander plaatje genomen dan die van jouw, ook met een mannentje omdat jou tutorial daar ook over gaat.

Resultaat: 140kb PNG

warfiltersig8rt.png

Resultaat: 79kb JPEG

warfiltersig3aw.jpg

Gebruikte wallpaper:

wallpapershellshocknam67051152.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb PS CS alleen ik weet niet welke Gradient map ik moet kiezen om je Signature ZwartWit te maken :?

ik heb PS in het NL en Weet niet wat Gradient map is (heb zelfs Vertaalt op I-net) maarja Dizzee zeg even als je wil :$

Link to comment
Delen op andere websites

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooie tut mate, maar ik kan geen geschikte wallpaper vinden, óf ze zijn te donker, óf ze zijn te licht. Weet iemand een site met wallpapars? PB me ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn uitkomst:

ferrecod3jm.png

Origineel:

callofdu92dp.th.jpg

De eerste keer dat ik het probeerde liep het uit op een zooitje. Maar eerlijk gezegd vind ik de uitkomst ook een zooitje, maar wel een mooi zooitje. Ik vind het wel wat hebben :)

Link to comment
Delen op andere websites

Echt een heerlijke tutorial Dizzee! En de uitkomst is subliem, ik EIS dat je meer tuts maakt! :puh: Ik heb alles begrepen, dus mijn complimenten, het is heel duidelijk uitgelegd :) . Hier mijn uitkomst:

callofdutycopy6zh.png

Dat scharpen op het einde heb ik niet gedaan omdat dat bij mij geen mooie uitkomst bracht :N . Ook vind ik hem wat te donker, ik vond ook geen goede tekst dusja. Verder ben ik tevreden over mijn uitkomst, dit is zo geen "Render+brush+tekst-sigantures' dat ik normaal altijd maak. Nu lijk het meer professioneler :) .

Link to comment
Delen op andere websites

@Jon-asses: Gebruik de sharpen tool voor specifieke gedeeltes, of verlaag de ocapacity van je sharpen layer.

Ik vind het een hele goede tutorial Dizzee, mooie techniek van signature's maken en goed uitgelegd. Omdat jij het bent, zal ik hem eens proberen. Ik edit mijn post voor mijn uitkomst.

EDIT -

dizzeetutkillzonecopy0sy.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...