malukub0oy Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 Machtige uitkomst levi. @ Malukub0oy: Hopelijk staat die gradient map op dezelfde plaats in de nederlandse versie als in de engelse. Misschien vind je hem zo wel. Thanks man echt bedankt:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nielok Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2006 goede tut, uitkomst is wat het moet zijn en een erg ontspannende tut! had me wel een beetje vergist in de keuze van de wallpaper. resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wastelander Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2006 Echt mooi tut ! altijd al willen doen en resultaat is echt mooi, mooie stijl en effecten Mijn complimenten heb je ga zo door over de text ben ik niet helemaal te vrede maar moet er maar mee door Resultaat: Orgineel: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2006 dan kom ik er ook maar eens mee aanzetten. (is net te groot) edit: lichter en kleiner zelf vind ik hem wel geslaagd. voor de border en de tekst heb ik grunge brushes gebruikt. wallpaper: klikkie ik zie net dat hij erg donker uitvalt. het zou wat lichter moeten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.