Fuffie Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Is er ook een cali red skin in CCS voor invisionfree Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 Toen ik nog Invisionfree gebruikte zocht ik hier ook naar, ik heb heel veel gezocht op google. Maar verder vond ik niet echt wat. Hier zocht ik op, - Invisionfree Caliskin - Invisionfree Cali - Caliskin Invisionfree - Caliskin CSS - Invisionfree Calired ----------------------- Ik heb zoals ik al zei niks kunnen vinden hierover, dus hoop ik dat jij meer zult vinden. (Aangezien heb ik het ook niet meer nodig, sinds ik IPB 2.1.6 heb gekocht) Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 7 juli 2006 Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 (bewerkt) Misschien heb je hier wat aan ik heb even overnieuw voor je gezocht en ik vond wel wat meer dan 9 maanden geleden, Hier (Het is de blauwe versie, de rode kon ik niet vinden) (Er kunnen nog enkele fouten inzitten zoals ik bij de preview zie, dus je zal hem zelf even moeten proberen) Bewerkt: 7 juli 2006 door X-Qyeh Reageren
Fuffie Geplaatst: 7 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2006 bedankt maar ik vind cali red wel wat mooier maar je moet blij zijn wat je krijgt jij hebt er veel moeite om gedaan toch bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.