Jump to content

100 Tags halen

Recommended Posts

Geplaatst:

Die ben ik nu aan het zoeken.Maar heb d'r 1 gevonden en als ik er voor sta en ik spuit met die bus dan wordt ie niet groen hoe kan dat?

Geplaatst:
Die ben ik nu aan het zoeken.Maar heb d'r 1 gevonden en als ik er voor sta en ik spuit met die bus dan wordt ie niet groen hoe kan dat?

Moet je er goed voor gaan staan en er op richten, dan even lang ingedrukt houden, net zo lang tot er staat "tags sprayed ... out of 100"

In de missie Tagging up Turf wordt het voorgedaan, daarna moet je er nog eens 93 doen, ik neem aan dat je zelf al weet waar en hoe je die allemaal kunt vinden. Kijk anders even op WikiGTA

Geplaatst:

Ja dat wist ik maar ik ga er voor staan en er komt nog niks te staan moet het zeker nog langer

ik ben ze aan het proberen allemaal te zoeken.

Geplaatst:

Da's wel vreemd hoor...

Weet je zeker dat je er goed voorstaat en dat je er goed op richt? Gewoon met de Auto Aim erop richten, spuiten en dan zou het erop moeten komen...

Veel succes verder! :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

De HiddenSprays oftewel de Tags zijn verspreid over heel Los Santos. Je kan ze vinden op speciale plaatsen onder bruggen of in kleine hoeken. Dit is natuurlijk heel veel werk, maar je leert hoe de map in elkaar zit. Dat is ook het voornamelijke doel van het zoeken naar Hidden Sprays. Niet iedereen heeft daar zin in dus een aantal fanatiekelingen zijn er naar gaan zoeken. Kijk 'hier' voor een en totaal overzich van alle Hidden Sprays. Als je op de rondjes op de kaart klikt zul je een pagina krijgen met de exacte vindplaats plus foto/screen.

Als je de de Hidden Sprays goed wilt halen moet je goed richten probeer het middelste van de Tags als doel te houden. Richt er op en wacht bijvoorbeeld een halve minuut, en als het goed is zal de tag nu een groen achtige kleur krijgen, dat is immers de kleur van: The Grove Street. Als dit ook allemaal nog niet wil werken kan je mischien de rechter muisknop gebruiken en dan richten. Verder zou ik het ook niet precies weten, want het moet normaal gewoon werken. Maar als je er echt niet meer uit komt wil ik hem altijd voor je doen. Het is immers leuk en je leert er de map beter van kennen, maar dat had ik al verteld.

---

Kijk anders 'dit' filmpje nog eens na het is van de Missie Tagging up Turf, daar zie je hoe je de Hidden Sprays moet bespuiten. Veel succes en mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust :cya:.

Antwoord op bericht hieronder: Nee, dat kan inderdaad niet.

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Hihi ik weet al wat het was(ik wilde ze halen)maar had ze al met die ene opdracht gehaald.Moet natuurlijk nu die volgende doen.Vandaar dat ze het niet deden,omdat ze al gedaan waren.Stom Stom :$ maar toch bedankt voor jullie hulp alvast.En ik heb hem voor de PS2 dus die missie kan je dan toch niet doen?

Geplaatst:
:-( Hoe kan je erachter komen welke je vergeten bent?want ik ben bij nummer 16 maar er staat 15 al gedaan :Y
Geplaatst:
:-( Hoe kan je erachter komen welke je vergeten bent?want ik ben bij nummer 16 maar er staat 15 al gedaan :Y

Je kan natuurlijk op de Wikigta.org kijken, bekijk dan even de Hidden Sprays pagina, daar staat een kaartje met allemaal bolletje's, die bolletjes stellen de Hidden Sprays voor, als je op het bolletje klikt ga je naar een andere pagina en daar staat een foto van de tag, zo kan je makkelijk zien waar hij precies is. Dit is natuurlijk niet de perfecte manier als je perongeluk 1 bent vergeten, maar heb niet meer op een kaartje kan vinden, hiervoor is er een erg handig progamma genaamd San Andreas Mission Analyzer, met die progamma kan je zien wat je nog niet gehaalt hebt in SA, dus als je net een Hidden Spray bent vergeten kan je snel door dat progammatje kijken waar die spray zich bevind. In dit topic vind je meer info over SAMA, de 1e downloadlink doet het niet dus je moet deze hebben, bekijk de hoofdpost wel even goed zodat je het snapt.

Als je het gedownload hebt start je SAMA.exe dan moet je je savefile loaden, dit kan gewoon in het progammatje zelf:

Je klikt eerst op het map tekentje:

daf7az.jpg

Dan moet je de juiste savefile uitzoeken, je savefile's staan in GTA San Andreas User Files, deze map vind je in Mijn Documenten. Er staan dan allemaal bestandje's genaamd GTASAsf1.b, GTASAsf2.b etc, je moet 1 van deze bestandjes hebben, dit hangt van je keuze bij Load Game af, als je bij Load Game op de 1e drukt moet je GTASAsf1.b hebben, maar als je op de 2e drukt moet je GTASAsf2.b hebben.

Als je je savefile geladen hebt kan je precies zien wat je wel of niet hebt gedaan.

Je ziet dan allemaal dingen: Missions 1, Missions 2, Races, Safehouses en Map. Jij moet op Map drukken, nu krijg je een map van GTA SA te zien, links moet je dan Gang Tags Not Done aanvinken, hierdoor krijg allemaal rode stipjes op de map te zien (uiteraard alleen in Los Santos) Zoom dan helemaal in en ga naar Los Santos door de balkjes te bewegen, nu zie je allemaal rode stippen op je kaartje, dat zijn dus de Hidden Sprays die jij nog niet hebt gedaan:

daf1ff.jpg

Je kan dit ook Ingame doen, dan moet je op het Analyze Running Game knopje drukken:

daf1st.jpg

Dit komt eigenlijk op precies hetzelfde neer als wat ik hierboven heb uitgelgd.

Als je dus een Hiddenspray, Oyster of iets anders wat voor de 100% nodig is niet kan vinden kan je het met dit progamma makkelijk opsporen!

Succes

Geplaatst: (bewerkt)
sorry heb hem niet voor de pc maar ps2 :Y

Ik weet wel een manier die ook werkt, maar dat gaat best veel tijd kosten. Doe het als volgt. Print deze map uit: Klik. Ga dan ieder bolletje op de map na, om te kijken of je de tag op de plaats van dat bolletje al hebt gesprayed. Als je de tag op de plaats van het bolletje al hebt gesprayed, streep je het bolletje door. Als je de tag op de plaats van het bolletje nog niet hebt gesprayed, spray je hem, en streep je het bolletje dan door. Zo ga je alle bolletjes langs om te kijken of je de tag op die plek al gesprayed hebt/ nog moet sprayen.

Het duurt lang, maar het werkt wel. En aangezien je GTA San Andreas op de PS2 hebt, weet ik geen betere manier.

Succes ermee. :)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Geplaatst:

okeej bedankt voor de hulp iedereen het is wel een werk om ze allemaal te zoeken maar wel leuk hiihi

Hoort het eigenlijk ook bij die 100% of niet?

Geplaatst:

Ja, de tags horen bij de 100%. :Y

Als je wilt weten of iets bij de 100% hoort, kun je altijd even deze lijst checken: Klik.

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst:
okeej bedankt voor de hulp iedereen het is wel een werk om ze allemaal te zoeken maar wel leuk hiihi

Het hoort bij de 100%. Eigenlijk horen alle dingen die je kunt doen of beoefenen bij 100%. Na deze tags moet je bijvoorbeeld ook nog Photo Ops, Horseshoes, en Oysters zoeken. Je bent nog wel even zoet dus. :)

>Hier< vind je overigens een 100% checklist. Succes met zoeken!

Geplaatst:

Dank je ik was al in Las Venturas maar vond het eigenlijk leuker om alles echt te zoeken en opnieuw te

spelen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...