hakkes Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Wanneer ik bij gta sa in een voertuig stap en begin te rijden, dan blijft mijn camera steeds rond mijn voertuig draaien, iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? is namelijk heel vervelend en er valt niet mee te rijden greetz Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Hey welkom op het forum Als je GTA SA op de pc hebt kan je je Camerastandpunt met V of Home veranderen, jij hebt denk ik the Cintametic mode, daardoor volgt de camera jou steeds van een afstandje. Op de PS2 versie doe je dit met het knopje select. In totaal zijn er volgens mij 5 of 6 camera standpunten, ik raad degene aan dat hij vlak achter je hangt en je de hele tijd volgt, hierdoor kan je de omgeving goed zien. Reageren
hakkes Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Bedankt voor de reactie, maar dat is het probleem niet . Elk camerastandpunt dat ik kies heeft dit probleem. Mijn camera blijft steeds rond mijn voertuig draaien. Ik zou echt niet weten hoe ik daar vanaf geraak. Iemand mss nog een idee? Reageren
lordremy Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 kijk een bij je controls, of je niet de toets vooruit (of andere besturing) per ongeluk ook voor camera links draaien(of rechts) hebt staan. meer kon ik niet verzinnen Reageren
hakkes Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Bedankt man, het was wel niet u oplossing maar door bij de controls te gaan zien had ik het gevonden. Ik heb namelijk nog een joypad ook en dat stond steeds aan en daarom maakte die camera blijkbaar die bewegingen. Bedankt Reageren
lordremy Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 kortom ik had het fout en daarom kwam het weer goed? cool no problem hoor, ik verveelde me. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.