deagle Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik heb gisteren een layout gemaakt voor de site van m'n RPG die ik ga maken . Dit is ie : http://home.deds.nl/~nicsan/apocalyps/home.htm C&C ? Reageren
berta63 Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) nice 9/10 die witte achtergrond maakt het een beetje leeg verder helemaal geweldig Bewerkt: 11 juli 2006 door berta63 Reageren
Ice Banana Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Weet je wel wat een apocalypse is? Dat is chaos,Einde van de wereld,oorlog! en ik zie op jouw lay out gewoon een fleurig vrolijk dingen staan,... ik geef maar 7/10 Reageren
Le MrG Geplaatst: 12 juli 2006 Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 Banaantje, je kan ook wel een lay-out gaan maken met de naam Blood Money. Moet dat dan meteen een bloederige Hitman Template zijn Of bijv een Most Wanted Template Ik vind hem wel leuk maar de achtergrond is wit, en dat staat niet echt. Ook is hij nogal klein, en geloof me, dat is niet fijn als je er veel informatie op kwijt wilt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.