wikke Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 is het mogelijk om kleren te kopen in de stijl van splinter cell ofzo. ik wil me namelijk zo hard mogelijk inleven in het ongezien vermoorden van mensen Reageren
Die Hard Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Volgens mij is dit niet mogelijk, bij elke winkel van Binco, Didier Sachs enz. heb je dezelfde kleding en er zit volgens mij geen Splinter Cell kleding. Anders zullen de experts maar even moeten kijken... Greets GTA GG Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Hallo en welkom op het forum je kan natuurlijk ergens een skin downloaden en installeren. (ik zelf weet geen site daarvoor) maar je kan natuurlijk wel andere kleding kopen die CJ zo min mogelijk herkenboor maakt. denk aan een helm (bij prolaps te koop) of een rag (bij binco te koop) en doe er dan een camo broek bij (ook bij binco te koop) en een shitr moet je zelf maar vinden. maar echte splintercell kleding is er niet in GTA San Andreas. wel kan je een warmtebeeld/nacht kijker vinden bij "the big ear" die grote schotel in de woestijn vlak bij the "not fly zone" groetjes plippop Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.