Radio Es. Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Ik wist het niet maar Jackass2 komt in de bios! Kijk hier de trailer: Trailer Jackass2 Dit is de site: Jackass de movie2 Zeg ff wat je er van vind!! Radio-Espantoso Bewerkt: 8 juli 2006 door radio-espantoso Reageren
Juju Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Lijkt me zeker een vette film . Ik heb altijd van Jackass gehouden. Maar ik dacht dat die gestopt waren , het komt ook nooit meer op MTV. Hoogstens 1 keer in de maand. Maar ik kijk er wel naar uit . Wanneer komt de film trouwens uit? Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik wist het niet maar Jackass2 komt in de bios!Kijk hier de trailer: Trailer Jackass2 Dit is de site: Jackass de movie2 Zeg ff wat je er van vind!! Radio-Espantoso Deze ziet er spectaculair uit joh!! ik kan het filmpje niet kijken want dan heb je quicktime nodig en dat wil ik niet hebben. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Wanneer komt de film trouwens uit? In de trailer staat dat hij in september uit komt (maar ja dat is denk ik in USA) Reageren
ZOrange Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Hehe, dacht dat het nooit meer zo komen na de dood van (naam kwijt). Maar jah nu komt hij toch. Reageren
Ferre Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Hehe, dacht dat het nooit meer zo komen na de dood van (naam kwijt).Maar jah nu komt hij toch. Weeman is niet dood. Waarom zegt iedereen dat toch? Hij was dit jaar ook nog te zien in Wildboys (programma van Steve-O en Chris). En hier is er nog een discussie over: http://jackass.startkabel.nl/forum/?sub=1&n=1&id=72. Je moet niet alles geloven wat mensen zeggen @ hieronder: Niemand, en als mensen dat denken dan denken ze dat van Weeman. Bewerkt: 9 juli 2006 door Ferre Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Gewoon geweldig nieuws! Wie is er dan dood gegaan? Reageren
Radio Es. Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Wie is er dan dood gegaan? kijk dan ff in de post boven jouw: Weeman is niet dood. Waarom zegt iedereen dat toch? Er is dus niemand dood. Reageren
Juju Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Wanneer komt de film trouwens uit? In de trailer staat dat hij in september uit komt (maar ja dat is denk ik in USA) Bij mij doet de trailer het niet . Maar ik weet toch dat 't weer een hoop ge-ahh en ge-haha gaat worden . Reageren
ZOrange Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 zeker dat er niemand dood was gegaan? Heb nog nooit Jackass gezien hoor, heb het ergens opgevangen. het was door dat gij wou "koppen" op een bowling bal. of niet dus?! Reageren
Radio Es. Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (radio-espantoso @ 9 Jul 2006, 09:49:39) Wanneer komt de film trouwens uit? In de trailer staat dat hij in september uit komt (maar ja dat is denk ik in USA) Bij mij doet de trailer het niet .Maar ik weet toch dat 't weer een hoop ge-ahh en ge-haha gaat worden . Klik hier is op misschien doet hij het hier wel: Trailer Jackass2 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ga deze film echt kijken, echt te kansloos wat ze allemaal doen. Prachtig. Miss ga ik zelfs naar de bios. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Knetter man ik ga echt gaan. Die fiets met die weetikveel wat aan die over die schans gaat Reageren
MadMike Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 zkkrs dat ik dit ga kijken. ben benieuwd Reageren
Yohan Geplaatst: 12 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 Hilarische trailer... "Unfortunately we just made Number 2" Mij benieuwen wat voor fratsen ze dit keer zullen uithalen... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.