Ben007 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Lijkt me gaaf,vond de eerste film echt hilarisch(heb hem 5 keer bekeken ofzo) Reageren
Daan007 Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 5 keer maar Ik heb echt zin aan deze film !! Deel 1 vond ik echt super (toen ze met lucht hoorns op de golfbaan waren ) Ik ga deze zeker wel in de bios kijken. En Weeman was laatst nog bij American topmodel Daan Reageren
Backsmash Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Geplaatst: 5 september 2006 ik vind van die grappen waar ze pijn hebben wel ruig, maar van die dingen die ziek zijn vind ik gewoon niet knnen. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 22 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Er zijn 2 andere "trailertjes" en de film-cover is bekend! Klik hier voor de trailers: klik dan recht onder op een van de filmpjes die je wilt zien. En dit is de cover!: En klik hier voor nog wat foto´s uit de film. Reageren
LBG Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 Hij is vandaag in premiere gegaan an de VS. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.