Stievie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik kan totaal niet snel gaan met mijn hydra (normaal zou je op de + moeten drukken, maar dat gaat niet), kan ik de controls veranderen? waar? want ik zit op een laptop en het numeriek blok zit er in, dus zou ik graag mijn controls ergens anders hebben, kan dit? (heb gekeken naar de besturing van de hydra maar het lukt niet) Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 In het spel onder Options/Comtroler Setup/Redefine Controls/Vehicle Ccontrols. Verander hier de "Special CTRL Up" en "Special CTRL Down" Dat zijn de knoppen om de thruster van de Hydra te verstellen. Reageren
Stievie Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 gaat hij zo sneller? is dat die witte dingen? Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 gaat hij zo sneller? is dat die witte dingen? De Hydra heeft twee thrusters. Deze staan standaard naar beneden gericht zodat hij kan opstijgen als een helicopter. Door deze thrusters te draaien zal hij veranderen in een straaljager, en gaat dus sneller. Standaard zijn de Num2 en Num8 voor deze kantelen, maar die zitten niet altijd op een laptop. Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Dat probleem is inderdaad al een tijd bekend, het is echter geen fout in het spel. Maar gewoon een toevoeging tot het vliegtuig, want de Hydra heeft een aan allebij de zijkanten 2 lucht uitstotende uitlaten deze worden ook wel Stuwrakketen genoemd. Als die nog gewoon met de uitlaat naar beneden staan dan zal je zeker niet hard gaat, maar als je echt hard wilt gaan moet je de Stuwrakketen omdraaien met de achterkant naar achter. Zo dat de lucht de Hydra als het ware naar voren blaast. Je draait de Stuwrakketen naar achter dmv. 8 en je zet ze omlaag dmv. 2. Zo ga je dus velen malen sneller met de Hydra, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat je ook goed moet kunnen vliegen. Veel mensen zeggen daarom ook; oefening baart kunst. Als je totaal niet kan vliegen zou ik zeggen pak een vliegtuig en ga wat uitproberen. De voornaamste tip is toch wel houd je rustig, want met paniek maken kom je nooit ergens. Pak het gewoon rustig aan, maar wil dit alsnog niet werken. Dan heb ik voor jou een lijst opgezocht met de Besturing. Ik denk dat je hier wel wijzer uit word. Omhoog : wOmlaag : S Rol naar links : A Rol naar Rechts : D Achterroer naar links : Q Achterroer naar Rechts : E Stuwraketten naar Achteren : 8 Stuwraketten Omlaag : 2 Wielen intrekken : + Die cijfers zijn alleen voor het 'Numpad'. Nou ik hoop dat je er wat aan hebt. Veel plezier/succes met de verdere bevindingen van een Hydra. HerrieM was me voor, maar HerrieM als ik jou was zou ik voortaan niet meer mensen irriteren. Want je moet kijken of iemand aan het typen is dat kun je zien door het schuine lijntje. Bij voorbaat dank! Bierkameel dat heeft ook geen enkele nut om daar jou reactie te plaatsen. Bewerkt: 8 juli 2006 door SummerBase Reageren
Bierkameel Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Sorry hoor maar hoevaak is dit wel niet besproken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.