Stievie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik was aan het basketballen en drukte op SHIFT en CTRL, en hij deed trucjes.... Was dit al bekend? Zijn er ook nog andere toetsen voor trucjes??? Reageren
SilverDust Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Ik was aan het basketballen en drukte op SHIFT en CTRL, en hij deed trucjes.... Was dit al bekend? Zijn er ook nog andere toetsen voor trucjes??? Hmm, Ik zal zometeen wel eens even kijken of je dan Trucjes kan doen. Het zou best kunnen natuurlijk. Ben er over 5/10 minuten weer met bewijs. Als er nog meer zijn zal ik ze wel even posten . SD Edit: Volgens mij zijn er niet meer Trucjes . Maar die Trucjes van jou die werken. KUTGW Bewerkt: 8 juli 2006 door SilverDust Reageren
Lord of War Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Volgens mij waren die trucs allang bekent Reageren
Jozz Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 srry voor de vraag maar, hoe moet je die trucjus op de xbox doen? ontopic: vet, kan je misschien een filmpje van die trucjes posten ofzow Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Dit was al bekend stond in de beschrijving volges mij en op internet al, maar da maakt niks uit. Reageren
Alexy Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) srry voor de vraag maar, hoe moet je die trucjus op de xbox doen?ontopic: vet, kan je misschien een filmpje van die trucjes posten ofzow Met x b y of a .. Gewoon 'ff proberen Bewerkt: 10 juli 2006 door Alexy Reageren
gammie_ Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Goed gevonden Stievie voor mij was het in iedergeval nog niet bekend Ga het zo meteen ff proberen Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 NEEN Vor Xbox is het niet Y A of B dacht ik :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.