Jump to content

Guild wars factions

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zal maar beginnen met een vraag waar ik al lang mee zit:

In Guild Wars Factions zit ik in het mainland en ik ben bezig met de cooperative mission in dragon's throat, maar het lukt me nooit. Zelfs als iedereen van mijn party overleeft, 15 minuten lang dan is de missie nog mislukt. Wat moet je doen om de standard reward te hebben???? :?:?:?:?:?:?:?

Geplaatst: (bewerkt)
Kan ik op factions inloggen met mijn gewoon guild wars acc?

Ja, als je de cd key hebt van Guild Wars factions: bv. je hebt Guild Wars gekocht en je koopt Guild Wars Factions. Dan installeer je Guild wars Factions en bij het inloggen heb je de mogelijkheid: add a new cd key to my guild wars account. Hierop klik je, je voert je account en passwoord in en de cd-key. En je kunt met je account ook factions spelen.

Nog een vraagje (heeft niets te maken met hetgene dat hierboven staat):

Ik ben de leader van een recente guild en ik moet nog een alliance aangaan met de luxons/kurzicks. Wat zijn de verschillen en welke is de beste? En waar vind ik de Luxon/Kurzick ambassador (Guild Wars Factions).

Bewerkt: door Gtwien
  • 1 maand later...
Geplaatst:
Ik zal maar beginnen met een vraag waar ik al lang mee zit:

In Guild Wars Factions zit ik in het mainland en ik ben bezig met de cooperative mission in dragon's throat, maar het lukt me nooit. Zelfs als iedereen van mijn party overleeft, 15 minuten lang dan is de missie nog mislukt. Wat moet je doen om de standard reward te hebben???? :?:?:?:?:?:?:?

Niet veel reactie blijkbaar, ik zal een poging doen.

De missie in Dragon's throat is enkel om geld te verdienen. Je kunt hem eenmaal, tweemaal, of zelfs oneindig maal blijven herhalen om gewoon telkens wat geld te verdienen. Het heeft in het geheel niets te maken met de verhaallijn.

• 4 weken later...
Geplaatst:

ik heb een vraag.

wie sit er nog niet in een guild maar wil wel bij iemand in de guild ?? want dan kan die bij mij in de guild :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...