Jump to content

Verwijzing


Juju

Recommended Posts

Hey iedereen :cya:,

Sorry dat ik hier een nieuw topic voor open, maar in het Easter Eggs topic word maar niet gereageerd.

Alhoewel ik wel denk dat het Easter Eggs zijn, dring ik een beetje meer aan :puh:.

EE 1: pjlogo6qk.gif Dit plaatje is van Liberty Tree, een site voor boeken en video tapes enz. te kopen. Eigenlijk een soort krant.

ltlogo6ev.gif Dit plaatje kennen jullie waarschijnlijk wel, het is van Liberty Tree in GTAIII, en dat is een krant.

Heeft het misschien iets met elkaar te maken?

EE 2: De 3de missie van Luigi: Drive Misty for me, is een naamverwijzing naar een film: Play Misty for me.

Nogmaals excuses voor het nieuwe topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Over EE 1:

Volgens mij is het puur toeval. Een site die boeken en video's verkoopt heeft volgens mij niet veel te maken met een krant.. Het enige wat ze gemeen hebben is de naam en voor de rest niets.

Over EE 2:

Dit kan best eens kloppen, alleen een woord is verandert. Maar het kan ook puur toeval zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat EE 1 puur toeval is om de redenen die Mark B. al zei. De 2de EE zou wel eens kunnen kloppen aangezien Rockstar graag een verwijzing naar films maakt. In GTA LCS zijn er ook veel missies die naar films verwijzen.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik denk dat Rockstar de eerste expres heeft gedaan, dat ze alleen het teken hebben gepikt.

Maar er kan ook wel wat toeval achter zitten omdat "Liberty" van Liberty City afkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...