Jump to content

Help me aub met Cesar Vialpando

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

dit is mijn eerste bericht hier op dit forum en ik moet zeggen dat het er gezellig uitziet.

ik ben opnieuw begonnen met GTA San Andreas en kom niet verder met de missie Cesar Vialpando.

Het is die bounce missie dat je met je auto moet 'dansen'. Zou iemand mij willen helpen? Ik stuur mijn savegame dan wel naar je toe.

PS: Ik heb de savegame al gedownload maar nu moet ik de big smoke, OG Loc, CRASH en Ryder missies weer doen en daar heb ik geen zin in want daar had ik al moeite mee. dus wil iemand aub de missie voor mij halen?

Veel dank,

Cabron

Geplaatst:

Allereerst welkom op het Forum, Cabron!

Ik wil de missie wel voor je halen, maar dan zul je je savegame hier wel even moeten plaatsen, want anders wordt het toch lastig... :clown: . Je kunt je savegame als bijlage toevoegen of uploaden via Rapidshare en vervolgens de downloadlink hier plaatsen. Als je dat doet, wil ik de missie wel voor je halen... ;)

Geplaatst:
De eerste keer dat ik Rapidshare gebruik, Ik hoop dat ik het goed heb gedaan.

Ja hoor, de link doet het, dus dat komt wel goed. (Alleen er staan wat onnodige tags bij, maar dat maakt niets uit.)

PS: Ik gebruik cheats in het spel, het maakt mij niks uit als ik geen 100% kan halen dus je mag cheats gebruiken

Ik gebruik zelf geen cheats, en ik denk ook niet dat ik ze nu nodig zal hebben. Ik zal de savegame zo snel mogelijk voor je halen. Zodra ik 'm heb gehaald, plaats ik 'm hier wel weer. :)

Geplaatst:

Alvast bedankt!! :D

Maar hoe moet ik de savegame dan weer downloaden?

PS: Steeds als ik een nieuw venster open bij rapidshare komt er steeds een irritante reclame popup

Geplaatst:

Mission Passed!

Mission: Cesar Vialpando

Reward: $ 2.000,-

Cheats: Niet gebruikt

Savehouse: In Grove Street

Savegame: Zie bijlage, onderaan deze post

Maar hoe moet ik de savegame dan weer downloaden?

Onderaan deze post zie je een bijlage. Klik erop om hem te downloaden en sla hem op in je map 'GTA San Andreas User Files'.

PS: Steeds als ik een nieuw venster open bij rapidshare komt er steeds een irritante reclame popup

Tja, daar heb ik ook last van. Ik klik ze gewoon steeds weg...

Veel succes en plezier verder met GTA San Andreas! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...