Donwell Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Ik reed zojuist even langs de garage van CJ, even kijken hoe hij erbij stond, kreeg ik dit resultaat: Klik voor foto Weet iemand hoe dit kan?? Ik heb hem alleen een beetje getextuurd... Dus ik denk niet dat het daaraan ligt. Bewerkt: 8 juli 2006 door TcT MafIosO Reageren
nick11123 Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) het lijkt erop als of hij de Textures aan het laden is dat heb ik altijd als ik te hard rij en ik kom snel op een andere plek dan moet hij de Textures nog laden. als ik jou was zou ik Sanandreas weer opnieuw installeren want dit is wel vreemd het lijkt er ook op alsof het is uitgerekt. ik raad het je aan om Gta Sanandreas opnieuw te installeren. succes nog verders Bewerkt: 8 juli 2006 door nick11123 Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Hmm... Hij is hem in elk geval niet aan het laden, want ik stond er een halve minuut en het was nog hetzelfde... Maar ik install SA niet opnieuw. Ik kijk wel wat het probleem is. Reageren
mickey Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Dat is de LOD die hij weergeeft, als je een tijdje wacht gaat dat vanzelf weer weg, en wordt het het normale model. Als het niet weg gaat, heb je op een of andere manier het voor elkaar gekregen om de LOD weer te geven in plaats van het model. Greets, Mickey Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 misschien kan hij de textures niet laden omdat ze een te hoge resolutie hebben Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Dát zou kunnen.Hoe hoog moet de resolutie zijn?? Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 wat gebruik je? 1024x1024 lijkt me hoog genoeg Reageren
Donwell Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Het laatste dat ik aan die garage heb veranderd zijn de garagedeuren... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.