Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor degenen die het nog niet weten heb ik hier een filmpje waar ook in voorkomt hoe de ma van CJ wordt vermoord.

>Klik voor filmpje<

Kijk een beetje bij de 20ste minuut, daar komt het voor.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is de introductie van San Andreas. Hij staat op een cd die meegeleverd wordt met de dvd van San Andreas op de PS2. Iemand heeft de film toen op het internet gezet. Niet alleen de dood van CJ's moeder staat er op, maar ook hoe het er met CJ aan toe gaat in Liberty City enzovoorts. Met deze introductie wordt de hele storyline van San Andreas ingeleid.

Het spijt me, maar dit filmpje is al heel bekend!

Erres

Bewerkt: door RogierS.
Geplaatst:

Bovendien zijn er wel meer topics aangemaakt waar mensen de link geven naar San Andreas The Introduction, als je de Zoekfunctie had gebruikt zie je dat daar al verscheidene topic's over zijn.

Kijk hier maar eens. ;)

Geplaatst:

...Dan nog schat ik dat 8/10 van de aanwezige mensen hier op GTAForum het filmpje wel kent. Maar goed, voor de anderen is het misschien wel leuk. Het filmpje is de moeite waard om te gaan kijken, hoewel, neem er wel de tijd voor (+20 minuten!).

Erres

Geplaatst:
maar ook de verklaring van de lijkzakken in de woestijn, hoe het er met CJ aan toe gaat in Liberty City enzovoorts.

Nee, in het filmpje zie je dat ze die put op een andere plaats graven en ze gooien er maar één lijk in.

Geplaatst:

Ik heb wel eens gehoord dat je de introduction erbij kon krijgen maar ik weet helaas niet of het waa is.

Geplaatst:

Je krijgt The Introduction alleen bij de Special Edition van GTA SA. Als je gewoon GTA SA hebt gekocht krijg je hem er dus niet bij, ook niet bij de PS2 versie.

Special Edition:

gtasaspecial_ps2box_usa_org_000boxart_160h.jpg

This special edition of the blockbuster GTA includes two special DVDs in addition to the regular game. (This re-release edition also removes the controversial and unintentionally accesible "Hot Coffee" content.)

Highlighting the action in the days before the story in Grand Theft Auto: San Andreas begins, the short film The Introduction (previously in the GTA:SA soundtrack set) is told from various characters' viewpoints, which are intertwined together to reveal the network of organized crime forces operating throughout the state of San Andreas. Tension builds as threats are carried out, stakes are raised and communication breaks down.

Bron

Volgens mij kan je de Special Edition van SA niet zomaar in de winkel meer krijgen, als je goed zoekt vind je hem heel misschien in de echt grote game winkels, op Internet heb je meer kans om dit exemplaar te vinden, zoek bijvoorbeeld even op Google dan vind je waarschijnlijk wel wat.

Bij de gewone versie van de PS2 kreeg je eerst wel een banadana, maar dit was maar bij bepaalde winkels en vlak naar de release, een vriend van me had het geluk dat hij wel 1 bemachtigt had.

Als je de Introduction nog wel wilt hebben, maar niet nog een SA wilt kopen kan je de Official Soundtrack (OST) kopen, dus niet de OST box, maar gewoon de best of San Andreas, kijk hier voor meer info daarover.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...