nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ik weet dat je met het inbreken allerlei spullen kunt stelen, ff 2 vraagjes kan je ook geld stelen (cash) en kan je bv ook de autosleutels stelen en ff de garage ingaan om die wagen te checken :o zou wel vet zijn :lol: Reageren
victor88 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 je kan altijd al auto's steelen en dat van geld weet ik niet maar verwacht het wel Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 je kan altijd al auto's steelen en dat van geld weet ik niet maar verwacht het wel ik denk het zelfde maar kan je buiten het helen van je gestolen spullen ook je huis er mee inrichten???hat er wel wat over gelezen maar weet het niet zeker of het kan iemand wel??? Reageren
lepertum Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 vergeet die autosleutels, sla gewoon de deur er uit met een bat ofzo :lol: Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 cool, kga meteen ff een tv ratte alsk het spel heb!! Reageren
pottevijn Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 zal moeilijk gaan in het begin je moet eerst wat stealth opdoen Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 cool, kga meteen ff een tv ratte alsk het spel heb!! Haha dat denk jij, je moet eerst skills voor stealth en spieren krijgen.. Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 wil dit zeggen dat je moet gaan oefenen om in te breken enzo? Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 wil dit zeggen dat je moet gaan oefenen om in te breken enzo? yup je moet eerst flink oefenen om stil een huis binnen te gaan en je moet idd ff spieren trainen etc.... Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 en als je dan bv 50% stealth hebt behaald kan die dan nog zakken of blijft dat dan gewoon? Reageren
Trax Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 en als je dan bv 50% stealth hebt behaald kan die dan nog zakken of blijft dat dan gewoon? Ik vraag me af waarom je denkt dat wij dat kunnen weten? Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 omdat jullie waarschijnlijk het San Andreas onderwerp veel langer volgen als ik, maar het is maar een gewone vraag, als jullie het ni wete is het toch ni erg, tkan toch altijd zijn dat iemand er van op de hoogte is? Reageren
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 en als je dan bv 50% stealth hebt behaald kan die dan nog zakken of blijft dat dan gewoon? dit gaat weg als je veel te veel eet , en als je vetig bent ja dan kan je weer over nieuw beginnen lijkt me logisch :unsure: . Reageren
liltuner Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Misschien kan je wel DVD'tje plaatsen in je eigen huis Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ow neej :unsure: in dat soort dinge ben ik niet goed in, dat begint dan als bij de sims, als je veel eet moet ie naar de wc en dan weer dat en dit lolzzz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.