The Outlaw Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 nou hopen dat je niet naar de wc moet tijdens een missie dat wordt echt lache :lol: maar ja met die sleutels daar ben ik reuze benieuwd naar gewoon met de auto en al het huis verlaten, en dan naar de eerst de beste heler rijden tada! :rolleyes: Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 jah stel je voor zeg, da moet toch ook niet bij gta sa? op tijd de wc gaan bezoeken? Reageren
pottevijn Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ne ik denk het niet anders doe je het in het bos e :lol: Reageren
Spike Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) ne ik denk het nietanders doe je het in het bos e :lol: je haalt de woorden uit me mond . oja ff ontopic!!!! Bewerkt: 26 oktober 2004 door Spike Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ok terug naar de inbraken, moet je die inbraken dan ook zo organiseren, eerst weten wanneer de mensen vertrekken, en wat als je gesnapt wordt? weet iemand dat? Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ok terug naar de inbraken, moet je die inbraken dan ook zo organiseren, eerst weten wanneer de mensen vertrekken, en wat als je gesnapt wordt? weet iemand dat? Ja, dan heb je kans dat je een shotgun in je poepert krijgt, of dat de politie je komt halen . ( Zie Las Venturra Crime Scene ). Reageren
victor88 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ok terug naar de inbraken, moet je die inbraken dan ook zo organiseren, eerst weten wanneer de mensen vertrekken, en wat als je gesnapt wordt? weet iemand dat? ik las dat je het goed moest voorbereiden omdat het vrij lastig is en dat je vaak een gevecht kan verwachten Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 kan je je dan niet verdedigen daarbinnen, gwn alles mensen afknallen en vluchten met een tv Reageren
liltuner Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ja hoor,dan breek je in,heb je een tv word je doodgeschoten Reageren
victor88 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 kan je je dan niet verdedigen daarbinnen, gwn alles mensen afknallen en vluchten met een tv het lopen met een beetje tv van waarde gaat niet zo snel omdat die groot zijn Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Ja lekker goed bedacht... <_< Met z'n 16en in een huisje eventjes inbreken... :rolleyes: Lijkt me een wereld record als je dan ongehoord weg kan sneaken... Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 neej maar kbedoel, je komt daar binnen, je knalt iedereen neer, je neemt de tv, je gaat naar je auto en je scheert je weg! Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) Ik ben echt enthousiast ! Morgen een leuke dag, en donderdag ook inc. vrijdag, vandaag echt een k-u-t dag gehad, omdat ik Bouw Techniek Schilderen 2 uur in een vreemde groep kinderen moest doen, en nu kan ik lekker lachen omdat ik SanAndreas kan spelen in het weekend B) .. Kan me geen betere release bedenken.. Maar je start die HouseJacking toch met een verhuiswagen door R3 te drukken, en dan zoek je huis uit, dan steel je b.v een TVje en dan zet je hem terug in je wagen, vraag me af of je zo gewoon een eigen bedrijf kan runnen vol met 2ehandse spullen :lol: .. ''Grove Shop'' Bewerkt: 26 oktober 2004 door Hayate Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 nee je kan ze in je eigen huis zetten, ofwel verkopen Reageren
Pablo Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 en wat als je gesnapt wordt? zorgen dat je niet gesnapt word! :ph34r: sneak naar de slaapkamer kill ze en dan heb je wel tyd om even aan homeshopping te doen bakkie koffie erbij ( mischien senseootje weet niet of je veel tyd over heb ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.