gta fan man Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 hallo mensen akn iemand me een savegame geven van snail trail als ik hem wil downloaden dan loopt die vast na het laden van de save game. ik wil deze save game omdat ik die missie eens over wil doen en iets uit proberen bedankt alvast, gta fan man
-Matthijs- Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 hallo mensen akn iemand me een savegame geven van snail trail als ik hem wil downloaden dan loopt die vast na het laden van de save game.ik wil deze save game omdat ik die missie eens over wil doen en iets uit proberen bedankt alvast, gta fan man Waarschijnlijk heb je een V2 van GTA SA. Dit houd in dat je niet kan modden dus je kan haast alle gedownloade savegames niet gebruiken. Download en instaleer >deze< patch. Daarna raad ik je aan naar >deze< site te gaan en de savegame op te zoeken. Je moet gewoon de savegame van Snail Trail downloaden, de rest spreekt voor zichzelf.
Typhoon Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Jij hebt waarschijnlijk je savegame hier gedownload? Als hij dan vast loopt naar het laden van het spel, heb jij waarschijnlijk een andere versie van San Andreas, ik denk dat jij V2 hebt, en dat die savegame's allemaal van V1 zijn. Als je hem toch nog wilt downloaden kan je je beter je spel downgraden, dit zorgt ervoor dat je die savegame wel kunt spelen. Je kan ook zoeken voor een V2 savegame van Snail Trail maar die zijn er niet erg veel. Bekijk dit topic eens voor informatie over het downgraden. Downgraden. Van V2 naar V1.Als je San Andreas downgrade naar V1 heb je een paar voordelen. Je kunt nu bijvoorbeeld modden en MTA spelen. Als je deze patch installeerd, is je spel gedowngraded. Download dus die patch, en dan zal je de savegame als nog kunnen spelen!
gta fan man Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) hallo mensen akn iemand me een savegame geven van snail trail als ik hem wil downloaden dan loopt die vast na het laden van de save game. ik wil deze save game omdat ik die missie eens over wil doen en iets uit proberen bedankt alvast, gta fan man Waarschijnlijk heb je een V2 van GTA SA. Dit houd in dat je niet kan modden dus je kan haast alle gedownloade savegames niet gebruiken. Download en instaleer >deze< patch. Daarna raad ik je aan naar >deze< site te gaan en de savegame op te zoeken. Je moet gewoon de savegame van Snail Trail downloaden, de rest spreekt voor zichzelf. over die spetch, ik dee een paar keer op next en toen stond er"nothing to do the files are already updated" dus...... maar toch bedankt en ik zal toch nog eens proberen om die savegame te downloaden edit2:lukte niet helaas Bewerkt: 9 juli 2006 door gta fan man
Ruurd31 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Probeer eerts eens deze versie (versie 1), werkt die niet. Dan moet je versie 2 gebruiken. Versie 1 savegamelijst: http://www.vladimir.skach.cz/sanandreas/ Zoals ik al vermeldde, als savegame lijst 1 het niet doet, dan moet je savegamelijst twee proberen. Die vind je helemaal hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...p;#entry3434720 Succes ermee!
gta fan man Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Probeer eerts eens deze versie (versie 1), werkt die niet. Dan moet je versie 2 gebruiken. Versie 1 savegamelijst: http://www.vladimir.skach.cz/sanandreas/Zoals ik al vermeldde, als savegame lijst 1 het niet doet, dan moet je savegamelijst twee proberen. Die vind je helemaal hier: http://www.gtaforums.com/index.php?showtop...p;#entry3434720 Succes ermee! jo bedankt van die website nu doet die het wel ik heb de save game al bedankt P.S. hoe kan ik dit topic sluiten of kan alleen die makers dat? tot ziens, gta fan man
Typhoon Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 jo bedankt van die website nu doet die het wel ik heb de save game al bedanktP.S. hoe kan ik dit topic sluiten of kan alleen die makers dat? tot ziens, gta fan man Als je antwoord op een vraag hebt hoeft het topic niet op slot, een slot is alleen voor een onnodig topic of in andere gevallen. Als je Megalid+ bent kan je je eigen topic sluiten. Als jij een goede reden hebt om dit topic te laten sluiten moet je een Global Moderator PM'en, en deze kan hier dan een slot opgooien indien nodig. Hier is dit dus niet het geval, laat dit topic gewoon naar de bodem van het forum afzaken.
Ruurd31 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Dit topic hoef je niet te sluiten hoor. Een topic blijft altijd open behalve: Als er ruzie komt, gespamt wordt, of gewoonhelemaal offtopic wordt gegaan. Zie ook de FAQ: Waarom zit op mijn topic een slotje. Mochten andere mensen nog vragen opmerkingen hebben, dan kunnen ze altijd topic gebruiken. Zolang het maar wel over Snail Trail gaat natuurlijk. Dus een topic gaat alleen maar met uitzonderingen dicht. Begrijp je?
Recommended Posts