gammie_ Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Zoals ik al in ee ander topic ben tegen gekomen moet je met die klijne nieuwere ps2 (die ik heb) Op interent kunnen Nou is mijn vraag: Wat heb ik er nog voor nodig en waar kan je de benodigtheden kopen om op internet te kunnen? En als ik het eenmaal op internet heb kost het dan ook geld of het het gratis? Alvast Bedankt Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Je bedoelt ethernet! dat weet ik! JE betaalt 25€ per maand ongeveer, Ethernet is een kabel die je aansluit van je ps2 naar je computer om zo online te kunnen gamen Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Je bedoelt ethernet! dat weet ik!JE betaalt 25€ per maand ongeveer, Ethernet is een kabel die je aansluit van je ps2 naar je computer om zo online te kunnen gamen 25 euro per maand? Playstation Online is gratis hoor, je moet alleen wel een goede internetaansluiting hebben. Wat je nodig hebt is een internetkabel, die sluit je aan op de router of pc en dan kun je al online. Voor sommige games heb je een networkaccesdisc nodig, maar die kun je (volgens mij) gratis bij Sony aanvragen. Succes er mee! Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Oke Bedankt dan ga ik dat even opzoeken Reageren
SamShine Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Je moet je hier registreren. Kan ook als je de game (online) opstart Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik heb het nog niet, maar weet iemand ook waar ik de kabel ect. kan kopen? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Bij Dynabyte kun je internetkabels kopen, maar er zijn ook zat andere winkels. Haast iedere PC-winkel heeft ze wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.