Ferre Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Onderwerp: Uitkomsten van Dizzee's Tutorial Soort design: Signature Size design: Max. 500x150 Render: Ja/Nee Animatie: Nee Premade: Ja Tijd van inlevering: Nu Ferre: Origineel: Froodooo: Origineel: Stemmen t/m 10 juli!
Froop Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik stem voor Ferre. De typo van Froodooo is matig en de sig is te donker.
Ferre Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 1 maar? Jullie hebben nog maar 1 dag, stem even anders is deze battle ook geen zak aan .
RonaldVC Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Mijn stem gaat naar Froodooo. Omdat jullie allebei dezelfde tut gebruikt hebben zijn de uitkomsten nagenoeg gelijk. Daarom moet ik naar de details en de afwerking kijken, en moet ik eigenlijk zeggen dat die van Froodooo beter is afgewerkt. Bij de sig van Froodooo vind ik de border erg goed passen, de tekst is mooi verwerkt, en de lijntjes boven en onder de tekst zijn een leuk detail. Verder zit de sig keurig in elkaar en kan ik geen minpuntjes vinden.. Wat ik jammer vind aan de sig van Ferre is de border. Waarschijnlijk heb je eerst een border geplaatst en daarna de hele sig gesharpend. Daardoor krijg je eigenlijk een soort van dubbele border. Eerst de originele border en daarna nog een nagenoeg witte border. Als je de sig eerst sharpend en daarna een border plaatst heb je dat niet. Het kan natuurlijk ook zijn dat je het zo bedoelde, maar ik vind het persoonlijk niet zo heel mooi staan. De tekst is goed, mooi font gebruikt, maar valt een beetje teveel op in mijn ogen. Verder ziet ook jouw sig er heel erg mooi uit.. Mijn stem gaat dus naar Froodooo. Succes nog jongens..
Bongo Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Die van Froodooo vind ik net iets mooier dan die van Ferre de tekst en de soort van flammen vind ik mooi en de render past zeker bij de achtergrond dus stem: Froodooo
mickey Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ferre : Jouwe is mooi, maar het lijkt wel alsof je hem gewoon hebt geknipt, en een filtertje erover heen hebt gegooid. Ik kan het mis hebben, maar zo lijkt het. Froodoo : Jouwe is ook heel mooi, en bij jou zie je duidelijk dat er werk in zit. Ik vind de schietende soldaat er goed in verwerkt, en het is allemaal gewoon een geheel. Stem: Froodoo
XboxGta Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Stem: Ferre Uitleg: De sig van Froodoo is wat te donker, en daardoor kan je bij Ferre beter afleiden waarover hij gaat. Succes! XboxGta
Nemean^inf Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Die van froodoo is wat donkerder, en bij ferre kan je nog duidelijk zien wat ze doen, ik vote daarom ook op Ferre.
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik stem op Ferre. Ik vind de kleuren zo mooi.
.Levi. Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Battle afgelopen - Winnaar Ferre +1 punt. Verliezer Froodooo -1 punt. Closed.
Recommended Posts