Spawn Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Hallo mensen, ik vroeg me dus af of er (net zoals voor Vice City) een programma bestaat om in San Andreas (PC) de radio te editen. Of gebruikt San Andreas het zelfde soort bestand als Vice City? Alvast Bedankt, Spawn Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Volgens mij is dit er niet. Je hebt wel de 'User Track Player', waarop je je eigen muziek kunt zetten, en die ingame dus beluisteren. Hier even een quote van Typhoon hoe het moet: Open eerste de map GTA San Andreas User Files, die map bevindt zich in Mijn Documenten, in GTA San Andreas User Files bevindt zich een map genaamd User Tracks, dat is de map waar je je .MP3 of .WMA bestanden ik kan zetten.Open nu de map waar jou .MP3 of .WMA liedjes instaan, selecteer de liedjes die je wilt een kopieer en plak ze in de map User Tracks. Start dan je game ga eerst naar Options --> Audio Options --> User Track Options en druk dan op Scan User Tracks als je dat gedaan hebt ga je terug naar het menu en druk je op Load Game en load je je game, stap in een auto of een ander voertuig met radio en zoek dan naar een radiostation genaam User Track Player, dat is dan jou radio station waar je de liedjes kunt luisteren die jij in de map User Tracks hebt gedaan. Reageren
Spawn Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Hmmm, dat is niet echt wat ik bedoel. Ik bedoel het modden van een radio station. Maar als gezegd wordt dat dat niet bestaat, wordt t hoog tijd . Reageren
webcrtor Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Ik weet niet of ik je moet teleurstellen of blij maken maar het bestaat wel http://www.gta-mods.de/file.php?download=h...SA_Radio_Editor Reageren
Spawn Geplaatst: 12 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2006 (bewerkt) Tja, dat is voor de PS2. Ik bedoel voor de PC. (Kan deze ze exporteren en zo ja als wat?) Bewerkt: 12 juli 2006 door Spawn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.