nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ik weet nog niet zoveel over sa maar kheb gehoord dat het prachtige landscappen zijn, kheb ook gehoord van een gigantische berg enzo, maar wat voor meer speciale dingen heb je daar nog zoal? heb je bv echt een groot bos om te vluchte of een echte getto buurt en van die stuff? Reageren
victor88 Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ja dat heb je allemaal en die berg is iets van een kilometer hoog had ik gehoord Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 En op die berg vind je parachute en een amerikaanse vlag en volgens mij nog dingen voor Unique stunt bonus. Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ow das wel super veeet! Reageren
Trax Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 www.gtagames.nl Dan weet je al een hoop, en zijn zulk soort vragen niet nodig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.