wizkid4590 Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Hey allemaal, Als ik GTA SA opstart dan krijg ik een zwart scherm (is normaal) en dan gaat ie gewoon weer terug naar het scherma daarvoor. Hij start dus niet op. Als ik SA-MP probeer dan krijg ik deze foutmelding nadat het scherm zwart is geweest. Iemand een opslossing? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Probeer SA even opnieuw te installeren. Als het dan niet lukt: misschien is je dvd beschadigd. Bewerkt: 8 juli 2006 door flitskikker Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Dit had je moeten plaatsen in het San Andreas gedeelte van het Forum, en wel bij Hardware problemen. Via de zoekfunctie had je dit kunnen vinden: Klik Klik Klik Voor nog meer zoekresultaten kun je hier nog kijken. Opnieuw installeren van GTA San Andreas doet soms ook wonderen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Heb ik ook gehad met een ander spel ik moest toen me video kaart update waarna hij het gewoon weer deet, als ik jou was zou ik even kijke welke video kaart je hebt en dan via google het opzoeken en update Succes verder Reageren
Bongo Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Zoon foutmelding had ik ook toen ik naar "Mijn video's" map ging. Toen had ik Windows opnieuw geinstalleert en toen kreeg ik die fout nie meer. Wat je ook kan doen is je schijf even defragmenteren Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Dat zwarte scherm is normaal dat doet ie om de schermresolutie te wijzigen, daar kan het dus niet aan liggen. Ik heb de aller nieuwste video kaart driver. SA heb ik ook al opnieuw geinstalleerd met mijn orginele en backup van SA, werkt ook niet! Het defagmenteren zal ik wel even proberen. Bedankt voor alle reacties. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.