Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
zijn er codes voor multieplayer ? :?

Nee, ik moet je helaas teleur stellen. Er zijn geen codes voor de Muliplayer mode. Waar heb je ze voor nodig ?

Edit: Ik heb iets gevonden dat met de Multiplayer mode te maken heeft. Mischien heb je er wat aan. Link weg gehaald.

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

OMHOOG, OMHOOG, OMHOOG, DRIEHOEKJE, DRIEHOEKJE, RONDJE, L1, R1

Unlock multiplayer skins

hiermee heb je alle skins in mp

Geplaatst:

ik had het op een site gezien maar

ik ben die site vergeten en er zijn wel codes voor multieplayer

Nee, ik moet je helaas teleur stellen. Er zijn geen codes voor de Muliplayer mode. Waar heb je ze voor nodig ?

Edit: Ik heb iets gevonden dat met de Multiplayer mode te maken heeft. Mischien heb je er wat aan. [DELETED)

:schater::schater::schater:

dit vind ik echt lol

ik herrinerde me die site en die cheat die ik heb komt precies van dezelfde site.

ik ben daar ook lid

mischien kan je de link tog maar beter weghalen omdat het een PSP HACK SITE IS

en in dat desbetreffende topic zijn nog twee mensen die gtagames.nl en wikigta aanbevelen

Bewerkt: door advancegta
ik had het op een site gezien maar

ik ben die site vergeten en er zijn wel codes voor multieplayer

Idd, ik had het fout. :bonk: Bekijk nog eens even mijn eerste post. :)

Edit:

Edit: Ik heb iets gevonden dat met de Multiplayer mode te maken heeft. Mischien heb je er wat aan. Link weg gehaald.

:schater::schater::schater:

dit vind ik echt lol

ik herrinerde me die site en die cheat die ik heb komt precies van dezelfde site.

ik ben daar ook lid

mischien kan je de link tog maar beter weghalen omdat het een PSP HACK SITE IS

Psp- Hack site, damn dat zie ik nergens staan. Mischien toch beter de link weg halen. :puh: Bedankt advancegta. Sarwish, als je de link niet zag, pm me. :)

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

ik heb al alle poppetje ik wil die codes voor multieplayer

kan eimand snel reageren ik ga straks ergens naartoe

Geplaatst:

:cya:,

Ja, er zijn inderdaad sites die met codes voor verschillende multi-play-functies in games te maken hebben. Echter zijn dit meestal sites met verschillende hacks en dergelijke voor de PlaystationPortable. Daarom beveel ik je aan dit niet te gebruiken, want als hij hierdoor beschadigd wordt heb je geen garantie..

Codes zijn er misschien, want ik weet niet wat Svenie er geplaatst heeft. Moést het een code zijn zou ik hem niet geven, Svenie, want het is echt achterlijk als je kunt cheaten in de multi-player-mode. Deze hacks zijn meestal illigaal, en daar mogen we niet over praten. Verder mag je niet dubbelposten. Dat betekent dat je 2 posts na elkaar zet. Dan druk je simpelweg even op de edit knop. 0_0

Velaro. :cya:

Geplaatst:

Ik denk dat je in multiplayer gewoon dezelfde codes kan gebruiken als in singleplayer. Maar het lijkt me nogal dom om codes te gebruiken in multiplayer in de hoop dat jij wint.

Geplaatst:

Als je GTA LCS Multiplay wil doen met je PSP moet je dan bijde het spel hebben?

Of hoeft dat niet!

Hoop het niet want dan kan ik me broertje afknallen!:)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...