Cabron Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Hallo, Ik ben nu bij de missie High stakes Low Riders en ik moet dus racen met lowriders. ik weet niet welke auto's allemaal lowriders zijn (op de glendale na). Weet iemand van jullie het wel? Ik ga namelijk een van die auto's veranderen in een Toyota Supra zodat ik hem snel haal en niet na 30 keer.. Groeten Cabron Reageren
HerrieM Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Op Wikigta hebben ze een lijst met de lowriders. Hier is die lijst Reageren
Cabron Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Oke,Bedankt huh das raar, ik ben met een Glendale een race gestart maar die staat niet in die lijst. jammer dat dat idee van de toyota supra niet gaat:( Als ik de Voodoo mod naar een supra staat er dat hij niet lowrider is:( Bewerkt: 8 juli 2006 door Cabron Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ach, dat is géén probleem. Normaal gesproken zou je de +/- 10 Lowriders kunnen gebruiken die op dat lijstje staan. Als er eens een andere auto kan, heb je geluk. Zolang je de race maar wint, is alles oke! Daar draait het spel namenlijk ook om! Reageren
Yoeri55 Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Hallo,Ik ben nu bij de missie High stakes Low Riders en ik moet dus racen met lowriders. ik weet niet welke auto's allemaal lowriders zijn (op de glendale na). Weet iemand van jullie het wel? Ik ga namelijk een van die auto's veranderen in een Toyota Supra zodat ik hem snel haal en niet na 30 keer.. Groeten Cabron HeeJ even terug op je vraag! Neem een Voodoo. Die heeft de beste wegligging! Waarschijnlijk heb je hem al gehaald maar voor andere beginners wel handig Reageren
Drikus Geplaatst: 26 juli 2006 Rapport Geplaatst: 26 juli 2006 Voodoo - savanna - slamvan - blade enz.. Reageren
Dizzee Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Yoeri55, wil je nu eens stoppen met spammen alsjeblieft... Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Savanna is klote handling die slipt steeds uit de bochten, NIET nemen voor een race. Ik raad je aan een Remington of een Voodo te gebruiken, die glijden echt door de bochten heen alsof het niks is. Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik heb ook een goeie tip. Doe de hydraulics van je lowrider voor de race, anders is je auto gevoeliger bij de bochten. Dus ga je soms overkop. (bij mij toch. ) Reageren
BigBabou Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Cesar woont in een buurt waar men wel van low-riders houdt. Dus je kunt ook gewoon een van de bakken van de buren lenen. Die van zijn directe buurman reed wel chill. je kan ook hydraulics onder een snelle sportauto laten zetten, maar ik weet niet of dat werkt voor deze missie. Reageren
jeroentjuh13 Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Hey, Je moet in zo'n pimp ride gaan die zijn niet zo snel maar toch heb ik ermee gewonnen. Het profijt van die carretjes zijn dat ze niet zo snel uit de bocht vliegen maar gewoon lekker door rijden.. Reageren
Proxy^ Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Slamvan is ook een goeie auto, Hij blijft goed op de baan en raakt zowat nooit op de kopt (toch?) Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) TIP: Je kunt ook een Tahoma gebruiken, dit is een Ballas wagen en heeft best goeie wegligging, beter dan al die Lowriders en trekt ook sneller op. Edit: Als je in de marker gaat staan waar de missie begint (bij Cesar's huis) wordt de auto toegeaten, net zoals de Glendale, maar dan beter, sneller, en betere handling. Bewerkt: 6 augustus 2006 door Thomas Crown Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.