Dx11 Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 dat park waar mensen zoveel over praten die ee, met dat bord: "you weren't supossed to get here, you know?"ik heb alles doorgelezen en vlieg nu over de stad maar ik kan het echt niet vinden, kan iemand even een puntje ofz zetten op mijn bijgevoegde map? bedankt. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 dat park waar mensen zoveel over praten die ee, met dat bord: "you weren't supossed to get here, you know?"ik heb alles doorgelezen en vlieg nu over de stad maar ik kan het echt niet vinden, kan iemand even een puntje ofz zetten op mijn bijgevoegde map? bedankt. Ik kan zo gauw niet een puntje zetten, maar ik kan het je wel vertellen: Helemaal in het zuiden van Staunton Island, in het midden, waar je ook de missie 'Kingdom Come' hebt gedaan. Probeer op die parkeerplaats elk muurtje even en dan kom je er vanzelf... Reageren
Svenie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Als je de screens van deze pagina volgt, dan moet je hem normaal gezien vinden. Reageren
Stormax Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 ya maar je ziet em alleen als je naar ''Ghost Town'' bent geweest Reageren
Svenie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 ya maar je ziet em alleen als je naar ''Ghost Town'' bent geweest Nee hoor, je moet helemaal niet naar Ghost Town geweest zijn. Die EE kan je gewoon bekijken als je toegang hebt tot Stauton Island. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Hier toch even een kaartje, als het niet duidelijk is... : 100e SCEEN!!! Bewerkt: 9 juli 2006 door flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.