Jump to content

Phoenix, mesa en euros

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand hier toevallig waar je in SA de volgende auto's kan vinden:

1. Phoenix

2. Mesa

3. Euros

Ik vind deze auto's allemaal wel vet (kheb ze gezien in zo'n walkthrough-boek), maar ik heb me suf gezocht in heel SA zonder enig resultaat. :?

Kan iemand mij helpen?

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo sander, welkom op het forum. :)

De Mesa kun je hier vinden: Klik.

De Euros kun je hier vinden: Klik.

De Phoenix heeft geen vaste vindplaats, en ik heb eerlijk gezegd geen idee waar die rondrijdt, sorry. :N

Ik ben hem zelf ook nog nooi tegengekomen. Misschien dat iemand anders het weet. EDIT: Zie de post van Froodooo.

Succes met zoeken. :)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB

hey Welkom op het forum :cya:

de auto,s kan je hier vinden

de vind plaats van de Phoenix: heeft geen vind plaats :N

de vind plaats van de mesa: Klik

de vind plaats van de Euros: Klik

voor meer informatie kan je Hier kijken.

veel succes nog :*D

Bewerkt: door nick11123
Geplaatst:

Nog wat over hoe je de Phoenix kunt vinden:

De Phoenix heeft geen vaste locatie en rijdt gewoon in het spel rond. Toch kun je hem makkelijk te pakken krijgen tijdens de race San Fierro Hills (te starten achter Wang Cars in San Fierro). Rijdt de auto naar een garage, zet hem erin en wacht tot je gedisqualificeerd wordt. Ga met escape uit het racemenu, wandel (of rijdt) terug naar de garage en daar staat hij.
Geplaatst:

hey bedankt he :klap: kga meteen die auto's zoeken! 8)

BTW ik ben ook op zoek naar een huntley, weet iemand daar een locatie voor?

Geplaatst:
hey bedankt he :klap: kga meteen die auto's zoeken! 8)

BTW ik ben ook op zoek naar een huntley, weet iemand daar een locatie voor?

Ik weet de lockatie van de Huntley. Bekijk >dit< kaartje om te weten te komen waar hij staat. Gebruik overigens een volgende keer >deze< lijst, zo kun je elke auto opzoeken met een kaartje erbij.

daar wil ik nog even bij toevoegen dat hij daar alleen maar staat tijdens de import/export... verder staat hij er niet.

als je hem daarvoor niet nodig hebt... moet je gewoon een beetje in de rijke buurten kijken, daar staan ze meestal.

Bewerkt: door plippop
Geplaatst:

De Phoenix heb ik door hem te stelen tijdens de race, maar de andere auto's schitterden door afwezigheid op de aangewezen locaties op de map van WikiGTA :-(

Kben die auto's al heel lang aan het zoeken om ze te tunen 8)

Geplaatst:

Die Euros staat echt voor de Camels Toe hoor. Voor de ingang lopen 2 wegen onder de sfinx door en tussen de 2 wegen in staat deze auto. Soms op slot en soms gewoon open. Maar, en ik denk dat het daar fout gaat, hij staat er alleen tijdens de import/export missies. Zodra het schoolbord lijst nummer 3 laat zien dus. Als je nog niet zover bent kun je hem simpelweg niet vinden daar. Ook na de missie staat hij er niet meer, maar dan heb je de auto al eens geexporteerd en kun je hem bij je schip in de haven van San Fierro natuurlijk gewoon importen (op bepaalde dagen).

Geplaatst:

Als je ze echt niet kunt vinden kan je ze ook spawnen met een carspawner of een trainer, met een trainer kan je veel cheats en andere dingen uitvoeren, waaronder voertuigen spawnen. Ik raad de GTA: San Andreas Crazy Trainer +151 v2.0 aan, deze kan je hier downloaden, deze heeft 151 functie's dus je kan er erg veel mee. Nadat je hem gedownload hebt moet je hem met Winrar openen, Winrar kan je hier downloaden, alle bestanden die in dat pakketje staan moet je in de map GTA SAn Andreas Slepen (Deze Computer ---> C-Schijf ---> Program Files --> Rockstargame's --> GTA San Andreas. Start dan de trainer op en druk op Lauch, nu word je GTA opgestart, scroll dan naar beneden en zoek Spawn Vehicles op, dan staan er allemaal auto's die je kunt spawnen, maar je kunt zelf ook nog een paar uitzoeken, zoek dan de Euros uit, en vink het hokje achter de Euros aan, kijk dan naar de sneltoets, en onhoudt die, als je dan in het spel bent moet je die sneltoets drukken, en dan zal de Euros of een andere auto spawnen.

Succes.

Geplaatst:

Ruurd31:

Ik bedoelde niet waar ik auto's kon tunen, maar waar ik de auto's die ik wil tunen kan vinden.

Typhoon:

Ik gebruik geen cheats of trainers etc., dus ik ga geen auto's spawnen.

Verder nog: Ik heb de export-missies al afgerond, dus ik ga de euros en mesa maar importeren, zoals GTA-Sheep zegt. Weet iemand toevallig op welke dagen je dan moet komen?

Verder nog: Ik heb de export-missies al afgerond, dus ik ga de euros en mesa maar importeren, zoals GTA-Sheep zegt. Weet iemand toevallig op welke dagen je dan moet komen?

Ik kijk even voor je :)

Maandag:

Perennial: 8000

Buffalo: 28000

Admiral: 28000

Comet: 28000

Turismo: 76000

BF Injection: 12000

Dinsdag:

Jester: 28000

Sanchez: 8000

Sentinel: 28000

Bandito: 12000

Super GT: 84000

Mesa: 20000

Woensdag:

Club: 28000

Patriot: 32000

Windsor: 28000

Sabre: 15200

Huntley: 32000

ZR-350: 36000

Donderdag:

Perennial: 8000

Monster: 32000

Cheetah: 84000

Slamvan: 15200

Blade: 15200

Journey: 17600

Vrijdag:

Jester: 28000

Camper: 20800

Stallion: 15200

Blista Compact: 28000

Freeway: 8000

Euros: 28000

Zaterdag:

Remington: 24000

Infernus: 76000

FCR-900: 8000

Stafford: 28000

Banshee: 36000

Bullet: 84000

Zondag:

Club: 28000

Stretch: 32000

Feltzer: 28000

Rancher: 32000

Tanker: 28000

Vortex: 20800

De Phoenix was niet te vinden in de lijst. Deze zul je dus moeten zoeken/vinden.

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...