Jump to content

waar zie ik de %


gta vice city winner

Recommended Posts

Dat kun je bij stats vinden in het menu. Je moet eerst een savegame laden voordat je de stats kunt zien. Als je in de game bent dan druk je op escape. Daana moet je naar beneden gaan en ergens in het midden staat stats. In de stats staat percentage completed helemaal bovenaan. Hieronder zie je een screenshot.

gtavc20060708164650289sj.png

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

De eerste mogelijkheid is door gebruik te maken van fraps. Fraps is een programma waarmee je in games screenshots kunt maken. Je instaleert eerst fraps. Daarna stel je bepaalde knoppen in om een screenshot mee te kunnen nemen. Bij mij is de F10 knop, maar je kunt ook een andere knop kiezen. Daarnaast kun je met fraps ook korte filmpjes maken door een knop in te stellen waarmee je een film maakt.

Daarnaast is er ook een andere manier om een screenshot te nemen. Ik verwijs je voor de uitleg naar het topic hierover. Daar vind je alternatieven om zonder fraps een screenshot te kunnen maken.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...