nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Ik heb er net iets opgevangen van je huis inrichten, heb je dan een eigen huis waar je vanalles in kunt richten, kan iemand mij hier meer uitleg over geven? Reageren
Sasuke Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Je kan stelen van andere mensen, b.v een mooie sofa en die in je verhuis wagen zetten, dan ga je naar de CJ plek ( jou crib ), en dan genieten ! Reageren
Pete-R Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Haha kun je ook dolby surround jatten of boom blaster voor in je auto of aallebei voor in je auto? Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Echt supppeeeer!, kan ik hier nog een vraag stellen of moet ik dan speciaal een andere topic openen? Reageren
lepertum Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Sure! vraag maar raak. Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 het gaat om 2 vraagsjes, heb je dan ook zon garage bij je huis wr je dan lekker getunede auto's kan droppe. en kheb van iemand gehoord dat je nu ook met je auto benzine moet tanken klopt dat? Reageren
lepertum Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 Dat van die benzine weet ik niet(Dacht van niet), maar garages heb je natuurlijk weer. De politie kan wel je garage leeghalen en dan moet je hem weer terug gaan kopen(of stelen B)) Reageren
Ripper Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 ik denk wel dat je een garage bij je huis hebt alleen voor dat tanken weet ik nog niet maar nog 2 dagen tot donderdag en dan kom ik hier niet meer dan ben ik druk bezig met me TV Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 morge is het de 29ste toch, die komt toch morgen uit? Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 morge is het de 29ste toch, die komt toch morgen uit? nee vrijdag is de 29 ste maar in somige winkels word gta sa vanaf donderdag al verkocht en andere winkels op de release date vrijdag dus Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 :huh: ow khad op een site een afteller gezien en die gaf nog 1 dag aan daarom dacht ik dat het morgen de 29ste was nog langer wachten dusss Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 :huh: ow khad op een site een afteller gezien en die gaf nog 1 dag aan daarom dacht ik dat het morgen de 29ste was nog langer wachten dusss mischien een grote countdown fout of je hebt het op een americaanse site gezien een dag voor de release van gta sa. dus idd nog even wachten BTW nickdezot welkom op de forum Reageren
nickdezot Geplaatst: 26 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 dank je wel, ken je gamevilaage forum? daar hebben ze me geband voor een halfjaar omdat ik een beetje offtopic ging :angry: Dit forum is toch heel wat beter vind ik :lol: Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) QUOTE (nickdezot @ Oct 26 2004, 07:19 PM) dank je wel, ken je gamevilaage forum? daar hebben ze me geband voor een halfjaar omdat ik een beetje offtopic ging Dit forum is toch heel wat beter vind ik ik zeg het je al vast ze zijn hier erg streng maar dat moet ook wel dus blijf wel on topic hier Bewerkt: 26 oktober 2004 door tupac Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 26 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2004 (bewerkt) dank je wel, ken je gamevilaage forum? daar hebben ze me geband voor een halfjaar omdat ik een beetje offtopic ging :angry: Dit forum is toch heel wat beter vind ik :lol: ik zeg het je al vast ze zijn hier erg streng maar dat moet ook wel dus blijf wel on topic hier en niet spammen en gebruik de edit knop als je kort 8ter elkaar een bericht in de zelfde topic stuurt dan voorkom je veel gezeik met de admin etc. ps. sorry dubbele post ging wat fout sorry Bewerkt: 26 oktober 2004 door tupac Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.