Jump to content

Huis

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb er net iets opgevangen van je huis inrichten, heb je dan een eigen huis waar je vanalles in kunt richten, kan iemand mij hier meer uitleg over geven?

Geplaatst:

Je kan stelen van andere mensen, b.v een mooie sofa en die in je verhuis wagen zetten, dan ga je naar de CJ plek ( jou crib ), en dan genieten !

Geplaatst:

Echt supppeeeer!, kan ik hier nog een vraag stellen of moet ik dan speciaal een andere topic openen?

Geplaatst:

het gaat om 2 vraagsjes,

heb je dan ook zon garage bij je huis wr je dan lekker getunede auto's kan droppe.

en kheb van iemand gehoord dat je nu ook met je auto benzine moet tanken klopt dat?

Geplaatst:

Dat van die benzine weet ik niet(Dacht van niet), maar garages heb je natuurlijk weer.

De politie kan wel je garage leeghalen en dan moet je hem weer terug gaan kopen(of stelen B))

Geplaatst:

ik denk wel dat je een garage bij je huis hebt ;) alleen voor dat tanken weet ik nog niet maar nog 2 dagen :puh: tot donderdag en dan kom ik hier niet meer dan ben ik druk bezig met me TV :D

Geplaatst:
morge is het de 29ste toch, die komt toch morgen uit?

nee vrijdag is de 29 ste maar in somige winkels word gta sa vanaf donderdag al verkocht en andere winkels op de release date vrijdag dus

Geplaatst:

:huh: ow khad op een site een afteller gezien en die gaf nog 1 dag aan daarom dacht ik dat het morgen de 29ste was :D nog langer wachten dusss

Geplaatst:
:huh: ow khad op een site een afteller gezien en die gaf nog 1 dag aan daarom dacht ik dat het morgen de 29ste was :D nog langer wachten dusss

mischien een grote countdown fout of je hebt het op een americaanse site gezien een dag voor de release van gta sa.

dus idd nog even wachten

BTW nickdezot welkom op de forum

Geplaatst:

dank je wel, ken je gamevilaage forum? daar hebben ze me geband voor een halfjaar omdat ik een beetje offtopic ging :angry:

Dit forum is toch heel wat beter vind ik :lol:

Geplaatst: (bewerkt)

QUOTE (nickdezot @ Oct 26 2004, 07:19 PM)

dank je wel, ken je gamevilaage forum? daar hebben ze me geband voor een halfjaar omdat ik een beetje offtopic ging

Dit forum is toch heel wat beter vind ik

ik zeg het je al vast ze zijn hier erg streng maar dat moet ook wel

dus blijf wel on topic hier

Bewerkt: door tupac
Geplaatst: (bewerkt)
dank je wel, ken je gamevilaage forum? daar hebben ze me geband voor een halfjaar omdat ik een beetje offtopic ging  :angry:

Dit forum is toch heel wat beter vind ik  :lol:

ik zeg het je al vast ze zijn hier erg streng maar dat moet ook wel :D

dus blijf wel on topic hier ;) en niet spammen en gebruik de edit knop als je kort 8ter elkaar een bericht in de zelfde topic stuurt dan voorkom je veel gezeik met de admin etc.

ps. sorry dubbele post ging wat fout sorry

Bewerkt: door tupac

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...