Jump to content

bug in de Escobar International


medion

Recommended Posts

Ik heb een bug ondekt in de Escobar International.

Ik ging met mijn Sanchez schuin over de grote ramen, en ging precies in het rode rondje er doorheen.

http://img153.imageshack.us/my.php?image=15xi2.jpg

Toen kwam ik boven de buizen die naar de vliegtuigen leiden.

Ik heb geen programma gebruikt, het is gewoon een foutje van vice city.

http://img112.imageshack.us/my.php?image=kanniet2nj.jpg

http://img209.imageshack.us/my.php?image=kanniet39uv.jpg

Ik ben toen richting de ramen rende, viel ik naar beneden en zat toen vast.

Ik zat gewoon in het raam.

http://img105.imageshack.us/my.php?image=kanniet43bj.jpg

http://img96.imageshack.us/my.php?image=kanniet58cm.jpg

bij deze foto keek ik omhoog, je ziet de mensen gewoon lopen.

http://img154.imageshack.us/my.php?image=kanniet68cn.jpg

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

bizarre foto's :cab:

op het laatste fotootje kan ik enkel een antwoord geven:

dit zijn mensen die je in de terminal boven je ziet lopen..die leid namelijk naar de vliegtuigen

voor de rest van de foto's denk ik dat het niet bedoelt is om op de ramen te rijden van escobar intl.

en hebben ze dat deel niet solid gemaakt met de gevolgen van dien..

maar wat me een raadsel blijft,hoe ben jij zo hoog op die ramen geraakt? :cab:

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook zeer vervelend vind is als je binnen bent in Escobar Int. Airport, dan zie je de auto's buiten niet meer door die ramen. Je ziet wel mensen en landschap maar geen auto's. Het is stom als je politieagenten ziet uitstappen in de lucht. Dit geldt trouwens ook voor The Well Stacked Pizza en andere plaatsen waar je doorzichtige ramen hebt.

--------------------

Edit:

Zie hier het bewijs:

vcbug1kr3.jpg

vcbug2nu8.jpg

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit nooit gehad op ps2,ik zag alles klaar en duidelijk,maar als bij mij bv. een gebruikte auto aan de voorkant van well stacked pizza staat en ik zie door het raam waarvoor de auto staat,dan zie ik de auto alsof er niets glas tussenzit(dus ik zie hem perfect en niets grijs van dat raam).maar toch zie ik door het raam...vreemde bugs in vice city...

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb dit nooit gehad op ps2,ik zag alles klaar en duidelijk,maar als bij mij bv. een gebruikte auto aan de voorkant van well stacked pizza staat en ik zie door het raam waarvoor de auto staat,dan zie ik de auto alsof er niets glas tussenzit(dus ik zie hem perfect en niets grijs van dat raam).maar toch zie ik door het raam...vreemde bugs in vice city...

Wat vreemd dat dit niet op de PS2-versie is. Dit is dus een reden waarom ik GTA: Vice City niet zo graag en vaak speel. Eens ik begin, is het wel voor enkele uurtjes (dit is zo bij elke GTA, behalve GTA1 en GTA London) maar het is zeker niet mijn favoriet. Ook is de gameplay veel te snel. Als ik een schot los zie ik soms peds aan 100 km/uur weglopen (bij wijze van spreken). Jammer van die ramen maar er valt waarschijnlijk niets aan te doen :{.

Link to comment
Delen op andere websites

dat peds wegglopen aan 100 km/u is denk ik wel normaal bij sommige is dit een normaal tempo van lopen (de boefjes die je kan tegenkomen in de north point mall),en sommige sprinten..wat zou jij doen als ze op wat meters afstand van je een schot losten? juist ja... ;)...

sommige kunnen bijna even snel als tommy sprinten geloof ik...

Greetz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

dat peds wegglopen aan 100 km/u is denk ik wel normaal bij sommige is dit een normaal tempo van lopen (de boefjes die je kan tegenkomen in de north point mall),en sommige sprinten..wat zou jij doen als ze op wat meters afstand van je een schot losten? juist ja... ;)...

sommige kunnen bijna even snel als tommy sprinten geloof ik...

Ik bedoel dat ze abnormaal snel sprinten. Tommy sprint ook zo abnormaal snel (en fake). Vergelijk het maar eens met de andere GTA's.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik ook zeer vervelend vind is als je binnen bent in Escobar Int. Airport, dan zie je de auto's buiten niet meer door die ramen. Je ziet wel mensen en landschap maar geen auto's. Het is stom als je politieagenten ziet uitstappen in de lucht. Dit geldt trouwens ook voor The Well Stacked Pizza en andere plaatsen waar je doorzichtige ramen hebt.

Hmm... Ik heb dit ook niet hoor! Ik heb GTA: Vice City ook op de PS2, maar als ik daar door doorzichtige ramen kijk dan zie ik gewoon alles hoor, inclusief voertuigen!

Wat sprinten betreft, daar heb je helemaal gelijk in. Tommy kan inderdaad abnormaal hard sprinten, en sommige pedestrians doen dit ook. Dat is inderdaad niet erg realistisch, maar wel weer handig dat je flink snel kan gaan. Maar als je ook de snelheid van Tommy vergelijkt met de snelheid waarop zijn benen bewegen, dan klopt daar ook helemaal niets van. Maar voor de rest vind ik GTA: Vice City een fantastisch spel hoor! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Om even ontopic te blijven, hebben meerdere mensen dit, ik vind het wel heel grappig ontdekt, als het bij iedereen zo is, kan je hem wel in het "vreemde screens vice city-topic" zetten. Past hij goed in thuis.

Link to comment
Delen op andere websites

voor de rest van de foto's denk ik dat het niet bedoelt is om op de ramen te rijden van escobar intl.

en hebben ze dat deel niet solid gemaakt met de gevolgen van dien..

maar wat me een raadsel blijft,hoe ben jij zo hoog op die ramen geraakt?

Gewoon met een motor, geen scooter, snelheid maken, bij het grijze gedeelte omhoog gaan. Want bij de ramen val je hard. En dan maar kijken of je ook in het rondje kom wat ik aanwees.

(ps. als je niet precies begrijpt wat ik bedoel, moet je het even zeggen. Dan maak ik wel even een screen)

medion :cya:

Bewerkt: door medion
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...