Silverwing Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 Van Dizzee zijn tutorial: Beetje geklooid : Reageren
SamShine Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Sorry schat.... Maar ik vind deze twee een paar mindere signature's dan die ik hiervoor van je heb gezien, ze zijn licht, maar daarvoor ook weer te donker... Bij Killzone vind ik de kleurencombinatie niet goed... Probeer hiermee iets meer te klooien. En Bij TOS (ff afgekort) vind ik de grunge (toch) brushes te veel over de rest heen komen, ook zit er niet veel speciaals in deze signature... Probeer hieraan te werken! Veel succes met volgende desings! Reageren
Silverwing Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Bedankt voor je reactie BL. Het zijn trouwens geen grunge brushes, het is een texture, maar ik zal het wel nog wat aanpassen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Hey Chickenwing... eeeuh Zilvervleugeltje Wat een mooi design. Achtergrond past mooi bij de render. Beetje waas bij het gezicht. 1e 8/10 2e 9/10 Waarom bij die 2e een punt hoger ? Naar mijn Mening is dat Anime, En daar ben ik gek op KUTGW Tales Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.