gta vice city winner Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 weet iemand hoe screenchots te maken tijdens het spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 Dat heb je al gevragen en toen heb je netjes antwoord gekregen: http://www.gtaforum.nl/index.php?s=&sh...st&p=461378 Dus waarom vraag je het nu opnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) weet iemand hoe screenchots te maken tijdens het spelen Ja dat weet ik. En als je de zoekfunctie had gebruikt, was je hier terechtgekomen: *KLIK* Veel succes ermee! Edit @ Ronald hieronder: Veel te oud, 21 seconden na Kraay en 4 seconden na mij...dat kan toch echt niet hoor Bewerkt: 8 juli 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Jahoor.. Druk tijdens het spelen de printscreenknop in, die zit naast de F12 knop. Druk vervolgens op ALT+TAB, ga naar Paint, en kies voor bewerken -> plakken. Sla het vervolgens op als .jpeg. Dit had je ook kunnen vinden met de zoekfunctie btw... EDIT: OMG, ik wordt langzaam.. Te oud denk ik.. Bewerkt: 8 juli 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta vice city winner Geplaatst: 8 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 en hoe maak je filmpjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) Dit doe je met Fraps. (Download 'm hier!) Meer info over het monteren van het beeldmateriaal en het gebruik van Fraps(met dit programma neem je het op) is hier te vinden: -klik- Succes ermee.. Bewerkt: 8 juli 2006 door Goliat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 (bewerkt) en hoe maak je filmpjes Dit kan je doen met Fraps. Of je kan de zoekfunctie gebruiken. Veel succes. Edit: Goliat is me voor. Bewerkt: 8 juli 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralgeu Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 En er is een programma dat heet Snagit. Dat kan ook filmpjes maken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 waar is die dan? gewoon op google zoeken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 17 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2006 (bewerkt) Bekijk gewoon dit topic: klik. En als je vraag nog niet duidelijk is, dan kan je gewoon de zoekfunctie gebruiken. Veel plezier. Edit: Dit is de site van Snagit. Bewerkt: 17 juli 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.