Eli R Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Geplaatst: 8 juli 2006 HL2 Achtergrond: Achtergrond: Het zou fijn zijn goed onderbouwde kritiek en waarderingen te krijgen. Reageren
Eli R Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik zou heel graag reacties willen hebben. Reageren
XboxGta Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 (bewerkt) Je 2 wallpapers zijn beiden goed gelukt: Bij de eerste heb je een duistere sfeer gecreeërd (mooi) 9/10 De tweede is sober maar zeer mooi! 8.5/10 EDIT: Wat voor geschrift is dat bij je 2e wallpaper Bewerkt: 11 juli 2006 door XboxGta Reageren
Eli R Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Daar staat Eli, aangezien dat mijn naam is vond ik het gepast hem op de wallpaper te zetten. Reageren
XboxGta Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Daar staat Eli, aangezien dat mijn naam is vond ik het gepast hem op de wallpaper te zetten. Oeps, je hebt me verkeerd begrepen en ik heb het verkeert verwoord. Ik bedoelde eigenlijk welk lettertype dat is Reageren
Eli R Geplaatst: 11 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Daar staat Eli, aangezien dat mijn naam is vond ik het gepast hem op de wallpaper te zetten. Oeps, je hebt me verkeerd begrepen en ik heb het verkeert verwoord. Ik bedoelde eigenlijk welk lettertype dat is Edwardian script, en dan nog iets, maar dat weet ik niet uit m'n hoofd. Standaar lettertype volgens mij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.