RonaldVC Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Mijn stem gaat naar Slimmeke1. Die van Slimmeke1 bevalt me simpelweg gewoon beter. Ik vind dat je een hele mooie render gebruikt hebt, en je hebt een achtergrond gemaakt die er heel goed bij past. De tekst past goed, en is mooi geplaatst. Jammer van die typfout, "you're" moet "your" zijn. Omdat "you're" kort is voor "you are". Detail.... Maar verder is de sig mooi afgewerkt, en is het een mooi één geheel. Bij de sig van Sunray valt me op dat de achtergrond wat te leeg is en wat te donker is. De achtergrond is niet lelijk, maar het past niet goed bij de render. De render heeft namelijk een lichteffect en dat komt niet terug in de achtergrond. Dat effect zat natuurlijk al op de render, maar in mijn ogen had je er wat meer mee kunnen doen. Het ontbreekt hem ook een beetje aan de afwerking, bijvoorbeeld de tekst. Die is gewoon nogal plomp in de hoek geplaatst. De signature is zeker niet lelijk, maar hij komt niet boven de sig van Slimmeke uit. Mijn stem dus naar Slimmeke1.
Sunray Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 battle afgelopen goed gedaan slimmeke ben ik weer me punt kwijt
TheGuardian Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Hij is nog niet afgelopen Morgen pas Er staat tot 11 juli Tussenstand tot hiertoe: Sunray: 1 punt Slimmeke1: 6 punten
Sunray Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 3 e post staat er tot 10 juli 12 uur s'middags we zijn er zelf al over.
TheGuardian Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Nee kerel tot 11 juli staat er Lees onder je titel Battle loopt tot 11 juli Dus hij loopt nog verder Sunray Vs Slimmeke1 12 Stemmen t/m 11 juli Dit staat er Edit: En in je derde post staat dat battle vandaag afloopt Wat is het nu? Bewerkt: 10 juli 2006 door slimmeke1
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 (bewerkt) Ik stem Slimmeke(ik had eerst Sunray maar dat was n foutje srry) t licht komt beter uit en is mooier gedaan vind ik Bewerkt: 10 juli 2006 door SlickTB
DenkaanHenk Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Ik stem ook sunray. Ik vind hem gewoon mooier.
SummerBase Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Ik stem ook sunray.Ik vind hem gewoon mooier. Omdat het je vriend is natuurlijk of jullie hebben dezelfde smaak dat kan ook nog. Dan zal ik even gaan kijken naar het stemmen, want ik vind deze signatures echt goed mannen, maar er kan er maar één de beste wezen en dat ga ik nu bekijken.Als ik kijk naar die van Slimmeke krijg ik echt iets over me heen, een soort dat je niet vaak tegenkomt. Ik ben zoiezo al snel heel erg blij met Signatures waar je in het engels een tekst erop zet, want engels is gewoon een top taal. En het is natuurlijk de liefde die in deze signature omschrijft, is erg mooi. Dan even terugkomend op het eind Resultaat ik vind hem zeer- zeker goed gelukt. Je hebt een mooie achtergrond gemaakt en een top- render uitgekozen. Het is dan wel een gamerenders maar ik vind het er gewoon heel geod bij passen. Als je in gaat zoomen zie je dat Slimmeke de render goed heeft gerendeert. Want je ziet geen scherpe/kromme hoeken het loopt helemaal netjes zoals het hoort. De font is ook perfect uitgekozen, alhoewel je ik de schaduw op de letters linksboven- wat minder vind stem ik toch toe dat het een mooi font is. Een Perfecte signature voor het begin. Ik hem eens goed ingezoomd op de signature van Sunray en dan kom ik toch wat dingen tegen die ik niet helemaal perfect vind. De Render die is niet helemaal goed uitgeknipt, ik weet uit ervaring dat het zeer lastig is om dames/meiden uit te knippen, want die hebebn van die haren en dat gaat nogal lastig om dat allemaal netjes uit te knippen. Daar maak ik verder ook geen punt van in de beoordeling. Dan vind ik net zoals Ronald al zei je Signature wat te leeg. Ik vind dat het gewoon beter kan, want een Signature moet een gevoel uitspreken om in aanmerking te komen vind ik. Zo'n gevoel creëer je door bepaalde effecten en die vind ik niet in jou'n signature. De font vind ik ook niet echt goed passen, want Wit op bruin past niet vind ik, ook vind ik het type signature niet helemaal mooi. Probeer eens wat effecten zoals Licht of Filters te gebruiken. Over het algemeen is het een best goede signature, maar als je hem vergelijkt met die van Slimmeke is zijn signature een heel stuk beter. Volgende keer beter Sunray en als je nog wat tip's wilt hebben, stuur me gerust een PB/Pm. Stem: Slimmeke1
Slimm Geplaatst: 11 juli 2006 Rapport Geplaatst: 11 juli 2006 Battle afgelopen, winnaar Slimmeke1. 1 Punt voor jou. Closed.
Recommended Posts